معرفی و بررسی اپلیکیشن مسیریاب حرفه ای Waze لینک دانلود


برنامه Waze ویز یک اپلیکیشن کاربردی در زمینه مسیریابی است که به کاربران خود کمک می‌کند تا سریع‌تر به مقصد مورد نظر برسند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی اپلیکیشن مسیریاب حرفه ای Waze بپردازیم. با ماهمراه باشید. امروزه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه های مردم مربوط به معضل ترافیک و چگونگی فرار از ترافیک سنگین...

برنامه Waze ویز یک اپلیکیشن کاربردی در زمینه مسیریابی است که به کاربران خود کمک می‌کند تا سریع‌تر به مقصد مورد نظر برسند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی اپلیکیشن مسیریاب حرفه ای Waze بپردازیم. با ماهمراه باشید.

امروزه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه های مردم مربوط به معضل ترافیک و چگونگی فرار از ترافیک سنگین می‌شود. از این رو اپلیکیشن های مسیریابی متعددی ارائه شده‌اند که به کاربر در پیدا کردن بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد کمک می‌کنند. از برنامه های ارائه شده در این زمینه می‌توان به اپلیکیشن Waze ویز اشاره کرد. اپلیکیشن مذکور به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده است.

علاوه بر امکان مسیریابی، کاربران می‌توانند توسط اپلیکیشن ویز Waze از وجود دوربین های کنترل سرعت و چراغ های راهنمایی در طول مسیر مطلع شوند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی مختصر اپلیکیشن Waze ویز بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه Waze ویز

برنامه Waze ویز این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند با تعیین مبدا و مقصد از کوتاه‌ترین و سریع‌ترین مسیر برای رسیدن به مقصد خود مطلع شوند. علاوه بر نمایش سریع‌ترین مسیر، زمان تقریبی و میزان فاصله تا مقصد نیز توسط این برنامه نمایش داده می‌شود.

معرفی و بررسی اپلیکیشن مسیریاب حرفه ای Waze لینک دانلود

کاربران برنامه ویز Waze به صورت لحظه‌ای از وضعیت ترافیک جاده ها مطلع خواهند شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی برنامه Waze ویز مربوط به راهنمای صوتی این برنامه می‌شود. این قابلیت در حین رانندگی بسیار کاربردی خواهد بود چرا که به منظور مشاهده مسیر نیازی به نگاه کردن به صفحه گوشی خود نخواهید داشت.

از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه Waze ویز می‌توان به امکان اطلاع از دوربین های کنترل سرعت و چراغ های راهنمایی در طول مسیر اشاره کرد. علاوه بر قابلیت های ذکر شده، کاربران می‌توانند نقشه مسیر را همراه با جزییات کامل آن مشاهده کنند. این موضوع بدان معناست که موقعیت مکانی رستوران ها و یا پمپ بنزین ها نیز بر روی نقشه قابل مشاهده خواهد بود.


معرفی و بررسی اپلیکیشن مسیریاب حرفه ای Waze لینک دانلود

نقاط قوت:

قابلیت مسیریابی و نمایش فاصله تا مقصد

نمایش لحظه‌ای ترافیک جاده ها بر روی نقشه

امکان اطلاع از دوربین های پلیس و کنترل سرعت

راهنمای صوتی

امکان دسترسی به موقعیت مکانی پمپ بنزین ها بر روی نقشه

نقاط ضعف:

این برنامه تقریبا نقطه ضعفی ندارد

دانلود از گوگل پلی دانلود از اپ استور

همچنین بخوانید:

آموزش ثبت محل کار و خانه در گوگل مپ

منبع

برای اطلاع از جدیدترین مطالب سایت به کانال تلگرام روژان بپیوندید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی