آتش‌گرفتن تریلر کشنده عراقی حامل مواد سوختی در پلدختر


به گزارش ایران ویج به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی‌محمد یعقوبی مسئول واحد آتش‌نشانی شهرداری پلدختر اظهار کرد: لاستیک چرخ‌های عقب یک دستگاه خودروی تریلر کشنده عراقی حامل سوخت در ورودی شمالی شهر پلدختر دچار آتش‌سوزی شد. وی افزود: راننده این خودرو درحالی‌که مردم و ناظران سعی می‌کردند وی را متوجه...

آتش‌گرفتن تریلر کشنده عراقی حامل مواد سوختی در پلدخترReviewed by on Sep 7Rating:

آتش‌گرفتن تریلر کشنده عراقی حامل مواد سوختی در پلدختر

به گزارش ایران ویج به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی‌محمد یعقوبی مسئول واحد آتش‌نشانی شهرداری پلدختر اظهار کرد: لاستیک چرخ‌های عقب یک دستگاه خودروی تریلر کشنده عراقی حامل سوخت در ورودی شمالی شهر پلدختر دچار آتش‌سوزی شد.

وی افزود: راننده این خودرو درحالی‌که مردم و ناظران سعی می‌کردند وی را متوجه این حادثه کنند با همان وضعیت به حرکت خود ادامه می‌داد تا درنهایت مقابل مهمانسرای شهرداری با تکان دادن دست شهروندان متوجه آتش‌سوزی شد.

مسئول واحد آتش‌نشانی پلدخترگفت: راننده پس از متوجه شدن موضوع، خودرو خود را متوقف و از آن پیاده شد و بلافاصله نیرو‌های واحد آتش‌نشانی شهرداری پلدختر وارد عمل شدند.

یعقوبی افزود: با تلاش و حضور به‌موقع مأموران آتش‌نشانی طی یک عملیات به‌سرعت از سرایت آتش به تمام نقاط کامیون جلوگیری و آتش مهار و از گسترش آتش و انفجار مواد سوختی جلوگیری شد.

وی بابیان این‌که علت بروز آتش‌سوزی نامعلوم، و در دست بررسی کارشناسان بررسی است، گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشد و آتش به‌سرعت مهار و خاموش شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آتش سوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت