پزشکی که دزد شد تا دختران را به دام کثیف بکشد!


پزشکی که دزد شد تا  دختران را به دام کثیف بکشد!

رکنا: خواستگار ی که با جعل عناوین پزشک و دکترای فیزیک دختران را در تلگرام فریب داده و با سوءاستفاده از عکس‌هایشان از آنها اخاذی می‌کرد، بازداشت شد.

هفته گذشته دختری جوان با حضور در پلیس Police فتای استان خراسان رضوی از مردی به اتهام اخاذی شکایت کرد.

شاکی به افسرتحقیق گفت: دو ماه پیش در تلگرام Telegram با مردی آشنا شدم که خودش را سعید معرفی و مدعی بود دکترای فیزیک دارد. بعد از این دوستی تلگرامی با هم تلفنی حرف زدیم. کم‌کم به هم علاقه‌مند شدیم و او یک روز از من خواستگاری کرد. آنقدر به او اعتماد پیدا کرده بودم که عکس‌های خصوصی‌ام را در اختیارش قرار دادم تا به مادرش نشان دهد.

وی افزود: چند روز قبل از این‌که او همراه خانواده‌اش به خواستگاری‌ام بیاید، با هم تلفنی صحبت می‌کردیم که ناگهان او فریاد زد گوشی تلفن همراهم سرقت Stealing شد و مکالمه‌مان ناتمام ماند. بعد از آن دیگر خبری از او نشد تا این‌که روز بعد مردی غریبه با تلفن همراهم تماس گرفت و گفت دزد The Thief گوشی تلفن همراه خواستگارم است و عکس‌های خصوصی‌ام اکنون در دست اوست. او گفت اگر می‌خواهم این عکس‌ها منتشر نشود، باید یک میلیون تومان به او بپردازم. ازطرفی چون شماره دیگری از مرد مورد علاقه‌ام نداشتم، نتوانستم با او حرف بزنم و جریان سارق اخاذ را بگویم. در جریان تهدیدهای مرد اخاذ برای منتشر نشدن عکس‌هایم به او یک میلیون تومان دادم، اما او دست‌بردار نبود و هر بارتماس می‌گرفت و پول بیشتری می‌خواست. سرانجام تصمیم گرفتم از متهم شکایت کنم.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات پلیسی برای یافتن سارق اخاذ آغاز شد تا این‌که چند روز پیش متهم که مردی 44 ساله بود، در یکی از محله‌‌های مشهد دستگیر شد. ماموران در بازرسی از رایانه و گوشی تلفن همراهش علاوه بر کشف عکس‌های شاکی پرونده، عکس‌های خصوصی مربوط به زنان و دختران جوان دیگری را یافتند.

متهم با انتقال به پلیس فتای استان خراسان رضوی بازجویی شد و بعد از گفتن اظهارات ضد و نقیض زمانی که متوجه شد ماموران عکس‌های خصوصی شاکی و افراد دیگری ر ا در خانه او کشف کرده‌اند، بناچار سکوت خود را شکست و به این اخاذی‌های سریالی اعتراف کرد.

مرد اخاذ به افسر تحقیق گفت: برای این‌که یکشبه پولدار شوم، تصمیم گرفتم با عضو شدن در گروه‌های تلگرامی دختران جوان را شناسایی و بعد از برقراری ارتباط و دوست شدن با آنها به بهانه ازدواج اعتمادشان را جلب کنم تا فرصتی برای اخاذی پیدا کنم. در جریان ارتباط با آنها خودم را دندانپزشک، پزشک جراح، دکترای فیزیک و... معرفی می‌کردم. آنها بی‌آن‌که درباره کار و زندگی‌ام تحقیق کنند، به من اعتماد می‌کردند. وی افزود: دختران جوان حتی عکس‌های خصوصی‌شان را برایم ارسال می‌کردند، غافل از این‌که من با همین عکس‌ها از آنها اخاذی می‌کنم. چند روز پیش از مراسم خواستگاری طوری وانمود می‌کردم که دزد گوشی‌ام را دزدیده است. روزهای بعد با تغییر صدا به تلفن همراه دختران جوان زنگ می‌زدم و با تهدید به انتشار عکس‌هایشان اخاذی می‌کردم.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی گفت: با اعتراف متهم، تحقیقات از وی برای رازگشایی از دیگر جرایم او با توجه به کشف تصاویر دختران دیگری در گوشی تلفن همراه متهم ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

پزشکی که دزد شد تا  دختران را به دام کثیف بکشد!

عرضه گلکسی نوت 8 در آمریکا آغاز شد

پزشکی که دزد شد تا  دختران را به دام کثیف بکشد!

خرید و اجاره لوکس‌ترین خانه‌های نیاوران با نرم‌افزار آلونک

پزشکی که دزد شد تا  دختران را به دام کثیف بکشد!

خرید و اجاره لوکس‌ترین خانه‌های پاسداران با نرم‌افزار آلونک

پزشکی که دزد شد تا  دختران را به دام کثیف بکشد!

تاثیر مد سبز و بازیافت بر صنعت مد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کلاهبرداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا