این زن شوهر دار عاشق یک دزد شد و خواست طلاق بگیرد!


این زن شوهر دار عاشق یک دزد شد و خواست طلاق بگیرد!

زن جوان گمان نمی‌کرد دوستی‌اش با پسر کیف‌قاپ او را گرفتار باند سرقت می‌کند.

از چندی پیش رسیدگی به شکایت‌هایی از سوی افرادی در دستور کار ماموران پایگاه ششم پلیس Police آگاهی تهران قرار گرفت که نشان می‌داد دو پسر و یک زن جوان که راکبان موتورسیکلتی هستند به آنها حمله‌ور شده و با قاپیدن کیف‌هایشان فرار Escape کرده‌اند.

تحقیقات نشان می‌داد داخل کیف شاکیان، پول، گوشی تلفن همراه و کارت‌های بانکی بوده که سارقان بعد از سرقت، موجودی کارت‌های بانکی آنها را خالی کرده‌اند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، با دستور بازپرس پرونده، تحقیقات برای دستگیری سه سارق فراری آغاز شد تا این‌که دو روز پیش ماموران ردپای دو جوان سارق و سابقه‌دار را در این سرقت‌ها شناسایی و هر دوی آنها را بازداشت کردند.

یکی از سارقان 18 ساله مدعی بود که زن 20 ساله مورد علاقه‌اش نیز در این دزدی‌ها با وی همدست بوده و به کمک او حساب‌های بانکی را خالی می‌کرده است.

با اعتراف این پسر جوان و همدستش، زن 20 ساله نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و بازداشت شد.

این زن برای ادامه تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و در جریان تحقیقات به قاضی Judge پرونده گفت: دو سال و نیم پیش دیپلم گرفتم و در جریان دوستی خیابانی با جوانی آشنا شده و ازدواج کردم. او خلافکار بود و ثمره زندگی‌ام با وی یک پسر یک‌سال و نیمه است. او به اتهام کیف‌قاپی یک سال پیش به زندان Prison افتاد که بعد از محاکمه در دادگاه به رد مال و تحمل پنج سال حبس محکوم شد.

وی افزود: من در خانه‌ای اجاره‌ای نزد خانواده‌ام زندگی می‌کردم. آنها بدرستی از من حمایت نمی‌کردند و همین باعث شد که پنج ماه پیش به تحریک یکی از دوستانم با پسر 18 ساله‌ای آشنا شوم. اول نمی‌دانستم او خلافکار و کیف‌قاپ است. کم‌کم به او علاقه‌مند شدم و به خانه او رفت و آمد کردم. می‌خواستم طلاق غیابی بگیرم و با او ازدواج کنم، اما اشتباه کرده بودم.

متهم ادامه داد: این جوان فریبم داد، او هدفش ازدواج با من و ساختن زندگی جدید نبود، بلکه می‌خواست با او در کارهای خلافش همراه شوم. او از راه دزدی theft هزینه زندگی مرا هم می‌داد و من در قبال این کار در فروش اموال دزدی با او همراه می‌شدم. گمان می‌کردم او زندگی‌ام را بهتر می‌کند، اما از چاله به چاه افتادم.

با صدور قرار قانونی برای این زن متهم، او روانه بازداشتگاه پلیس شد و تحقیقات تکمیلی از وی و دو همدستش ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خيانت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...