دوست دارم مثل حضرت زهرا (سلام الله علیها) قبرم پنهان باشد


شهید مسعود خدادی سه روز پس از ازدواج به جبهه رفت و با لباس دامادی به شهادت رسید و همانطور که خودش آزرو داشت، مفقودالاثر شد.

زندگی نامه شهید مسعود خدادی دوست دارم مثل حضرت زهرا (سلام الله علیها) قبرم پنهان باشد

دوست دارم مثل حضرت زهرا (سلام الله علیها) قبرم پنهان باشد

سرویس فرهنگی و هنری - شهید مسعود خدادی سه روز پس از ازدواج به جبهه رفت و با لباس دامادی به شهادت رسید و همانطور که خودش آزرو داشت، مفقودالاثر شد.

به گزارش فانوس؛ شهید مسعود خدادی در سال 1347 در شهرستان نوشهر در خانواده ای مذهبی متولد شد.

او از پانزده سالگی زمانی که در کلاس سوم راهنمایی درس می خواند، وارد بسیج سپاه پاسداران شد و بعد از آموزشهای نظامی برای دفاع از میهن به جبهه رفت.

او مدتی در جبهه های جنوب و غرب در زمینه های مختلف فعالیت کرد و تا زمان شهادت مسئول اطلاعات عملیات بود.

در سال 64 قبل از عملیات فاو، برای مرخصی به منزل آمد و با درخواست خودش، دختری از خانواده ای مذهبی را به عقد خود درآورد و بعد از سه روز به او اطلاع دادند که باید هر چه سریعتر به جبهه برگردد.

او با لباس سفید دامادی راهی جبهه شد و بعد از چند روز عملیات شروع شد، مسعود بعد از موفقیت در این عملیات راهی عملیات محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله) شد و برای کار شناسایی به خط مقدم رفت.

بعد از چند ساعت که تانکهای دشمن زیاد شدند، دوستانش عقب نشینی کردند. ولی او در تیررس دشمن قرار گرفت و بعد از چند ساعت آن منطقه به دست دشمن افتاد.

پیکر پاکش در فاو ماند و حالا پس از گذشت سالها، مزارش نامشخص است همانطور که او گفته بود: «دوست دارم مانند خانم حضرت زهرا (سلام الله علیها) تشییع جنازه نداشته باشم و قبرم پنهان باشد.»

وصیت نامه شهید مسعود خدادی:

خدایا! اول مرا از هر گونه گناه و معصیت پاک بگردان و بعد مرا از این دنیای فانی ببر.

خدایا! کمکم کن تا بتوانم سیئاتم را با حسناتم بپوشانم ، خدایا ، دوست دارم تو مرا قبول کنی نه دیگران ، پس مرا شهید واقعی بگردان.

مردم حزب الله بدانید که اسلام همچون درختی است که به آب احتیاج دارد پس باید این درخت را آبیاری نمود اما این درخت به آبی احتیاج دارد که هر کس نمی تواند آنرا آبیاری کند ، یعنی خون خود را به پای این درخت بریزید.

زیرا باید بفهمد راهی که می رود برای چه و به چه علت و به کجا می رود پس سعی کنید که امام را تنها نگذارید و جبهه ها را فراموش نکنید و گوش به فرمان امام بزرگوارمان باشید. چون اطاعت از ولایت فقیه اطاعت از انبیاء است و اطاعت از انبیاء اطاعت از خداست.

برادر و خواهر حزب الله وقتی خود را بی خود صرف نکنید، قرآن زیاد بخوانید، کتابهای شهید دستغیب و شهید مطهری را مطالعه کنید که فکر انسان را نسبت به مسائل بیشتر باز می کنند. نمازتان را اول وقت و به جماعت بخوانید و حبهه ها را تقویت کنید تا خود را بسا. ید و ایمانتان را قوی کنید و از امداد های غیبی خداوند برای مردم بگویید.

امروز رزمندگان اسلام همچون حسین بن علی(علیه السلام) سر از بدنشان جدا می شود و همچون ابوالفضل العباس دو دستشان جدا می شود، ما در این جنگ تحمیلی، علی اکبرها و علی اصغرهای زیادی تقدیم راه خدا کردیم و این نشان دهنده این است که صدام بعثی از اصل و نسب یزیدیان کافر می باشد که خونشان در رگ این کثیف ملعون جریان دارد.

او می خواست همچون پدرش امام عزیزمان را به شهادت برساند، اما ملت ایران اهل کوفه نبودند و نیستند که امام بزرگوارمان تنها بماند. آنها مردانه جنگیدند و به شهادت رسیدند و ننگ و ذلت را از خود دور کردند و به معبود رسیدند و این شعار را سرمشق کار خود قرار دادند:
«می جنگیم، می میریم، سازش نمی پذیریم
حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»

ان شاء الله
مسعود خدادی
24 مهر 64

انتهای پیام/

ابر کلید واژه

عراق دفاع مقدس شهدا شهید گمنام فانوس فاو مسعود خدادی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس