عزاداری های ماه محرم بهترین راه امر به معروف و نهی از منکر است


عزاداری های ماه محرم بهترین راه امر به معروف و نهی از منکر است

قزوین- رئیس حوزه علمیه قزوین گفت: برگزاری مراسم مذهبی و عزاداری در ماه محرم بهترین فرصت برای امر به معروف و نهی از منکر و کاهش آسیبهای اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسی در نشست سالانه مسئولان مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) شیرخوارگان حسینی که عصر سه شنبه در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهارداشت: اهل بیت معصومین(ع) بهترین پشتوانه برای کشور، مردم و نظام هستند و تنها با اتکما به آنها می تواند در مسیر پر فرازونشیب عصر کنونی حرکت کرد.

وی اضافه کرد: با مروز تاریخ انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی می توان دریافت که رمز موفقیت و پیروزی در همه عرصه ها با اتکال به خداوند و کمک از ائمه اطهار حاضل شده است.

رئیس حوزه علمیه قزوین یادآورشد: در جامعه دینی باید همه در صیانت از ارزشها و حفظ شعائر دینی همت کنند و با کمک گرفتن از معصومین(ع) در تحقق جامعه ای سالم و دینی همت کنند.

عزاداری های ماه محرم بهترین راه امر به معروف و نهی از منکر است

وی گفت: امروز که رسانه های غربی با پخش برنامه های غیر اخلاقی می خواهند به باورهای دینی آسیب بزنند باید بتوانیم با تقویت معنویت در خود و به پشتوانه اهل بیت(ع) با تهاجم فرهنگی دشمنان مقابله کنیم.

عباسی ماه محرم را بهترین فرصت برای پاسداشت شعائر دینی دانست و گفت: با برگزاری مراسم سوگواری بدور از تشریفات می توانیم زمینه کاهش اسیبهای اجتماعی را فراهم کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی