دفتر گزینش و استعدادیابی نیروی زمینی در گرگان افتتاح شد


دفتر گزینش و استعدادیابی نیروی زمینی در گرگان افتتاح شد

گرگان - دفتر گزینش و استعدادیابی نیروی زمینی ارتش در تیپ 230 شهید متاجی گرگان در مراسمی با حضور فرمانده نیروی زمینی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در صدر هیئتی صبح سه شنبه با حضور در قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ سرلشکر شهید اسد الله متاجی گرگان از فرماندهان و آخرین دستاوردها و توانمندی های این نهاد نظامی بازدید کرد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دیدار با هدف اشراف بر خلاقیت ها و نوآوری های کارکنان ارتش در لشکر ۳۰ در راستای طرح های ۲۳ گانه فرماندهی محترم نیرو و همچنین بررسی میدانی نیازمندی ها و رفع مشکلات احتمالی مجموعه لشکر ۳۰ و تقدیر و تشکر از فرماندهان و کارکنان خدوم و ممتاز انجام شده است.

امیر حیدری افزود: از طرفی تلاش در جهت تحقق منویات مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا، در راستای تامین هر چه بیشتر رفاه و آسایش کارکنان و خانواده های محترم آنان از جمله اهداف این حضور بوده است.

به گفته وی، توجه به ایمان، آموزش، انضباط، بصیرت دینی و سیاسی و ولایتمداری کارکنان ارتش و خانواده های محترم آنان از جمله مهمترین سر خط های مدیریت فرماندهی نیروی زمینی ارتش است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تعبیر مقام عظمای ولایت و رهبری، ارتش مومن، مکتبی و در راستای تامین منافع ملت بزرگ ایران بوده و در این مسیر با تقدیم ۵۰ هزار شهید غرور آفرین همچنان انقلابی، مصمم، آگاه و دشمن شناس به پیش می رود.

در ادامه دفتر گزینش و استعدادیابی تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان افتتاح شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...