ایجاد فضای نشاط، ضامن پویایی و تحول در جامعه است


ایجاد فضای نشاط، ضامن پویایی و تحول در جامعه است

استاندار یزد گفت: نشاط و شادابی را می‌توان در کار و تلاش روزانه جستجو کرد و باید به این باور برسیم که کار اجتماعی و مردمی ، تاثیر گذار و نشاط آفرین است.

به گزارش ایسنا، «سیدمحمد میرمحمدی» در مراسم جشن محله حاشیه‌نشین اسکان که با عنوان " نشاط، همدلی و سلامت" برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه ولایت و امامت و اعیاد قربان و غدیر خم، اظهار کرد: بسیار مشتاق بودم تا از نزدیک، فعالیت‌ها و اقدامات شمارا ببینم و با شما در این خصوص به گفت‌وگو بنشینم و خدا را سپاسگزارم که امشب شاهد این فضای بانشاط و شاداب در این جشن هستیم و همین باهم بودن‌هاست که زیبایی‌های زندگی را صدچندان می‌کند.

وی افزود: چنین مراسمی زمینه‌های گفت‌وگوی بیشتر و تبادل‌نظر افراد را فراهم می‌آورد و همین گفت‌وگوها و جشن‌هاست که شادی و نشاط و شادابی را برای ما به دنبال دارد.

استاندار یزد در ادامه به بحث نشاط، سلامت و همدلی به ‌عنوان موضوع این جشن اشاره کرد و گفت: اگر در زندگی به همین سه عرصه عنوان‌ شده به‌عنوان موضوع جشن امشب توجه لازم صورت گیرد، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و مهم است که بیاندیشیم تا چگونه زندگی کنیم که سطح نشاط، همدلی و سلامت را برای خود و دیگران ارتقاء دهیم.

میرمحمدی تاکید کرد: نشاط و شادابی را می‌توان در کار و تلاش روزانه جستجو کرد و باید به این باور برسیم که کار اجتماعی و مردمی ، تأثیرگذار و نشاط آفرین است.

وی خاطرنشان کرد: همدلی نیز با عشق و علاقه و دوست داشتن یکدیگر و همچنین گسترش فضای گفت و گو و تفاهم و تبادل نظر ایجاد می شود و قوام می یابد و نقش بسزایی در پیشرفت و تحول آفرینی در جامعه دارد.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه سلامت جسم و جان در ایجاد یک جامعه پویا و تحول آفرین اشاره کرد و گفت: سلامت جسم با ورزش، تغذیه مناسب، رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و سلامت جان با دوری از استرس و اظطراب، ایمان به لطف و عنایت خدای متعال و عشق ورزیدن و محبت کردن نسبت به یکدیگر حاصل می شود.

میرمحمدی در پایان ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم، برپایی چنین جشنها و گردهماییهایی را در ایجاد همدلی و نشاط اجتماعی و کاهش آسیب‌های جامعه موثر دانست و خواستار تداوم این فضا و گسترش آن با مشارکت اقشار مختلف مردم شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت