3 اصل زندگی با بیمه سامان دوچندان شد


3 اصل زندگی با بیمه سامان دوچندان شد

شرکت بیمه سامان موفق به عقد قرارداد اتکایی با شرکت مونیخ ری آلمان در حوزه بیمه های زندگی شد.

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)،شرکت بیمه اتکایی، شرکتی است که شرکت‌های بیمه دیگر را نسبت به ریسک‌های بیمه گزارانشان بیمه می‌کنند. طبق قوانین اکثر کشورها، شرکت‌های بیمه مجبور به عقد قراردادهای بیمه اتکایی هستند تا منافع مشتریان محفوظ بمانند.

برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی ایران شرکت بیمه سامان موفق به عقد قرارداد اتکایی با شرکت مونیخ ری در حوزه بیمه های زندگی شد. در حال حاضر شرکت بیمه سامان تنها شرکت بیمه ایرانی دارای قرارداد در حوزه بیمه های زندگی با یک شرکت بیمه اتکایی بین المللی می باشد.
شرکت مونیخ ری، بیمه آلمانی مستقر در مونیخ است که به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های خدمات بیمه‌های اتکایی در جهان محسوب می‌شود.
این شرکت در سال ۱۸۸۰ تاسیس شد و در سال ۱۹۱۰ برای اولین بار در جهان ، با صدور اولین بیمه هوایی فصل جدیدی در صنعت بیمه جهان آغاز کرد.
به نوشته بنکر، طرح ممتاز و منحصر به فرد بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان که براساس مدل شناخته شده جهانی Flexible Universal Life طراحی گردیده، که در سراسر جهان یکی از پرطرفدارترین بیمه‌های عمر می‌باشد. این بیمه نامه پوششی ضمانت شده و قابل انعطاف با هزینه‌های مناسبی را به مشتری ارائه می‌­دهد.
برای دیدن ویژگی های این طرح اینجا کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیمه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط