دوربین های مدار بسته راز کثیف زن و شوهر سرایدار را لو داد +عکس


دوربین های مدار بسته راز کثیف زن و شوهر سرایدار را لو داد +عکس

رکنا: زوج سرایدار که با همدستی یکدیگر به سرقت یک میلیارد تومانی از خانه محل کارشان دست زده بودند، در ایستگاه محاکمه قرار گرفتند.

دوربین های مدار بسته راز کثیف زن و شوهر سرایدار را لو داد +عکس

ساعت 19 یازدهم اردیبهشت امسال مردی با پلیس Police تهران تماس گرفت و از دستبرد سارقان به خانه همسایه‌شان در حوالی خیابان شهید قندی و زخمی شدن سرایدارجوان ساختمان خبرداد. ماموران با حضور در آنجا مرد سرایدار را که با ضربه‌های چاقو زخمی شده و دهان، دست و پاهایش با پارچه‌ای بسته بود در کنج خانه یافتند. با آمدن اورژانس مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد.

ماموران در بازرسی از محل با دو گاوصندوق باز شده روبه‌رو شدند. با تحقیقات اولیه از همسایه‌ها معلوم شد دو گاوصندوق کشف شده متعلق به همسایه طبقه دوم است که به مسافرت رفته‌اند. پدرشان نیز که بیمار است در طبقه اول ساکن است و زوج سرایداری که از چهار سال پیش در این ساختمان زندگی می‌کردند، مسئول نگهداری از مرد سالخورده بیمار بوده‌اند.

زن سرایدار برای ادامه تحقیقات به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران منتقل شد و به افسرتحقیق گفت: من و شوهرم در این ساختمان سرایدار هستیم و از پدر بیمار همسایه‌مان نگهداری می‌کردیم. بعدازظهر که به خانه بازگشتم متوجه این سرقت Stealing و زخمی شدن شوهرم شدم و همسایه‌ها را خبرکردم.

با شناسایی مالباخته او در پلیس آگاهی حاضر و با طرح شکایتی اعلام کرد، طلا، جواهر، برلیان، پول و ارز، انواع سکه طلا و پنج فقره چک به ارزش یک میلیارد تومان ، همراه مدارک هویتی و گذرنامه‌های ایرانی و آمریکایی سه عضو خانواده نیز سرقت شده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران با دستور بازپرس رسولی تحقیقات ادامه داشت تا این که با به هوش آمدن سرایدار زخمی، او مورد تحقیقات پلیسی قرار گرفت و مدعی شد آن روز سه مرد با معرفی خود به عنوان مامور اداره آب به زور وارد خانه شده و بعد از این دستبرد وی را زخمی کرده و متواری شده‌اند. در این مرحله معلوم شد کلیدها فقط دست سرایدار و مالباخته بوده است.

زمانی که ماموران دوربین‌های مداربسته را بازبینی کردند، تصویر سرایدار هنگام سرقت ثبت شده بود. با افشای این موضوع، وی مدعی شد سرقت را طراحی و با سه دوستش نقشه آن را اجرا کرده است و آنها برای ردگم کردن، وی را زخمی و بعد از فروش اموال نیز 20 میلیون تومان به حسابش واریز کرده‌اند.

این در حالی بودکه دوربین‌های مداربسته فقط تصویر سرایدار را ثبت کرده‌اند و از حضور همدستانش خبری نبود.

ماموران زمانی که اطمینان یافتند زوج سرایدار دروغ می‌گویند دوباره از آنها تحقیق کردندکه این بار هردو به همدستی در نقشه سرقت از خانه شاکی اعتراف کردند.

دیروز آنها برای اخذ آخرین دفاع به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شدند. مرد جوان طراحی و اجرای سرقت یک میلیارد تومانی از خانه شاکی را قبول کرد و مدعی شدکه همسرش با وی همدست است،اما همسرش منکرهمدستی با او در سرقت بود.

متهمان به زندان Prison بازگشتند. پرونده مرد سرایدار به اتهام مباشرت در سرقت و همسرش معاونت در سرقت بزودی با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری ارسال خواهد شد تا این زوج پای میز محاکمه قرار بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

دوربین های مدار بسته راز کثیف زن و شوهر سرایدار را لو داد +عکس

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

وقتی شوهرم مژگان را دید چشمک زد و گفت عجب دوست های به حالی داری! تا اینکه...!

تجاوز وحشیانه به دختر پزشک که با محسن به باغ دماوند رفته بود

اولین تصاویر از واژگونی مرگبار اتوبوس دانش آموزان دختر در جاده شیراز / 12 کشته و 33 مجروح

ارتباط های شیطانی مادر شوهرم با مردها زندگی ام را سیاه کرده است

وقتی پریسا را داخل پژو 405 با یک مرد غریبه دیدم دنیا روی سرم خراب شد

به رفتار شوهر و دخترم مشکوک شده بودم تا اینکه دخترم راز سیاه را فاش کرد و ...

شیطان بندرعباس صبح امروز در ملاءعام اعدام شد

فوری / پیکر شهید حججی تحویل سوریه شد + فیلم و عکس پیکر

حمله شیطانی 2 مرد نقابدار به زن و شوهر جوان در باغ دماوند + عکس

مرگ عجیب شادمهر در بزم شبانه ایرج

حسرت تلخ

اشک ها خوشحالی زن و مرد آواره در حرم امام‌ رضا (ع)

بچه هایم گرسنه بودند ولی من با پولی که داشتم مواد خریدم و ...

زن جوان سارق تلفنش را به باد کتک گرفت+تصاویر

کارآگاه بازی یک دختر راز ارتباط زن شوهردار با یک مرد غریبه را بر ملا کرد + عکس

کفتارپیر با آبنبات چوبی دختران را به خلوتگاه می برد + عکس

10 روز طلایی برای تازه عروس های ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403