طلای دوی 1500 متر به زمانپور رسید


طلای دوی 1500 متر به زمانپور رسید

سید امیر زمانپور در مرحله دوم رقابت های دو و میدانی لیگ در ماده 1500 متر به مقام نخست دست یافت.

طلای دوی 1500 متر به زمانپور رسید

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله دوم رقابت های دو و میدانی لیگ امید در بخش آقایان با شرکت 80 ورزشکار پسر از برترین های رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان صبح امروز در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز و در نهایت با معرفی نفرات برتر دقایقی پیش به پایان رسید.

در این دوره از رقابت ها، ورزشکاران در مواد 100 متر، 400 متر، 1500 متر، 400 متر بامانع، 5000 متر، پرش سه گام، پرش بانیزه، پرتاب وزنه و پرتاب چکش مسابقه دادند.

5000 متر:

اسماعیل قادر از استان البرز با ثبت زمان 16:06:69 دقیقه به عنوان نخست دست یافت و پس از او به ترتیب آرش قاسمی و علی زور آوند دوم و سوم شدند.

1500 متر:

سید امیر زمانپور از همدان با رکورد 4:10.18 دقیقه به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت.علی غریب و محمد حاصلی از استان های سمنان و همدان به مدال های نقره و برنز این مسابقات دست یافتند.

پرتاب چکش:

شاهین احمدی با پرتابی به میزان 60.34 متر اول شد و پس از او بهراد صبوری راد و پیام صدری در رتبه های بعدی جای گرفتند.

100 متر:

میثم رشیدی از کردستان با ثبت زمان 10.90 ثانیه به مقام نخست دست یافت و پس از رشیدی به ترتیب مهدی رضایی و محمدرضا فریدی به رده های دوم و سوم قناعت کردند.

پرش سه گام:

سید مبین مداحی از استان گلستان با رکورد 14.21 متر بر سکوی نخست جای گرفت،پس از این ورزشکار حمیدرضا کیا و مهدی تماری به ترتیب صاحب عناوین نایب قهرمانی و سومی شدند.

400 متر:

میلاد ناصح جهان از آذربایجان شرقی با مجموع زمان 48.91 ثانیه به عنوان نفر از خط پایان عبور کرد و فراز مویدی و مهدی جعفری در مکان های بعدی قرار گرفتند.

400 متر بامانع:

مهدی پیرجهان از آذربایجان شرقی با ثبت زمان 53:02 دقیقه اول شد. محمد امیریان و علی شیرویه حائز مقام های دوم و سوم شدند.

پرتاب وزنه:

امیر حسین درویشی از اصفهان با حدنصاب 16.05 مترگردن آویز طلاشد و محمد تقی مهر علی و حسن عجمی از استان های قم و اصفهان صاحب مدال های نقره و برنز این مسابقات را از‌ آن خود کردند.

پرش با نیزه:

سید علی حسینی از قم با پرشی به میزان 4.20 متر اول شد و پس از او به ترتیب سجاد احمدی و محسن سالاری در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نتایج مرحله دوم لیگ دو و میدانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟