نبود اسپانسر مهم‌ترین مشکل قهرمانان کاراته در کرمانشاه است


نبود اسپانسر مهم‌ترین مشکل قهرمانان کاراته در کرمانشاه است

کرمانشاه- کاراته کای شهرستان هرسین گفت: مهمترین مشکل قهرمانان کاراته استان کرمانشاه، نبود اسپانسر و حامی مالی است.

هوشنگ مفردی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: متأسفانه مهمترین مشکل قهرمانان ورزشی به ویژه کاراته کاران استان، نبود اسپانسر و حامی مالی است و این مشکل سبب شده تا قهرمانان این رشته پرافتخار، آنچنان که باید در عرصه های بین المللی حضور برجسته نداشته باشند.
وی بیان کرد: من دارای چندین دوره عناوین قهرمانی در رشته کاراته هستم و کاراته را باسبک کیوکوشین زیر نظر مربی ارزشمند کاراته کشور شیهان نبی فتحی شروع کردم و بصورت مقطعی نیز از تجربه مربیان دیگر همچون تیمور دوستی، بهرام فتحی و جلیل فرخی نیز استفاده کردم.
مفردی با بیان اینکه قهرمانان کاراته استان کرمانشاه در سطح جهان دارای عناوین ارزشمندی هستند، اظهار داشت: درخواست من از مسئولان ورزش استان و شهرستان این است که به همه رشته ها با یک دید نگاه کنند تا شاهد رشد و بالندگی ورزش کاراته نیز باشیم.
وی گفت: مسئولین و سرمایه داران استان باید از نیروهای متخصص و باتجربه در حوزه ورزش حمایت همه جانبه داشته باشند چراکه اساتید بسیاری مانند شیهان فتحی در استان داریم که توانمندی مدیریت کلان ورزش راهم دارند و وجودشان برای کاراته ارزشمند بوده و خواهد بود.
این کاراته کای هرسینی بیان کرد: سعی دارم با تداوم تمرینات فشرده برای مسابقات پیشرو آماده شوم و از مسئولان انتظار حمایت بیشتری را در حوزه کاراته داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403