توسعه گردشگری سواحل مکران جزء برنامه های اساسی دولت است


توسعه گردشگری سواحل مکران جزء برنامه های اساسی دولت است

چابهار - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: توسعه گردشگری سواحل مکران جزء برنامه های اساسی دولت است.

ایوب درویشی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: توسعه گردشگری سواحل مکران جز برنامه های اساسی دولت است تا به امید خدا این محور را محور توسعه گردشگری کشور قرار بدهیم.

وی افزود: البته در ابتدا باید زیرساخت های لازم ایجاد شود و افرادی که صاحب سرمایه، فکر و خلاقیت هستند دعوت به همکاری و حمایت شوند تا زیرساخت های لازم در این منطقه ایجاد شود و گردشگری آن توسعه پیدا کند.

وی گفت: در این منطقه جاذبه ها و پتانسیل های مختلفی وجود دارد که همه به آن واقف هستند که باید در ابتدا این جاذبه ها را به دیگران معرفی کنیم تا زمینه های اشتغال و کار با توسعه صنعت گردشگری ایجاد شود.

فرماندار چابهار گفت: استان سیستان و بلوچستان و به خصوص شهرستان چابهار حوزه زرخیزی است و پتانسیل ها و ظرفیت های فراوانی دارد که اگر توسعه پیدا کند می تواند نگاه ها را به خود معطوف کند.

وی همچنین به توسعه ورزش های دریا محور در این منطقه تاکید کرد و افزود: موج سواری، قایقرانی و سایر ورزش های آبی از جمله ظرفیت هایی است که در این منطقه وجود دارد که باید به آنها توجه ویژه ای داشت.

وی با اشاره به اینکه شهرستان چابهار خواستگاه ورزش کریکت است، ادامه داد: توسعه ورزش کریکت جزء برنامه هایی است که باید با جدید پیگیری شود تا نام استان و ایران بلند آوازه تر شود.

درویشی خاطر نشان کرد: دریا و محور ساحلی که در حوزه شهرستان چابهار وجود دارد و از کنارک شروع و تا مرز پاکستان امتداد دارد بهترین ظرفیت برای توسعه گردشگری این منطقه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز