پیشنهاد های هدیه تولد پسر بچه ها


بهترین (محبوب ترین) هدیه تولد برای پسر بچه ها در سال 2017 شاید خریدن هدیه تولد پسر بچه ها چندان دشوار به نظر نرسد. ولی با توجه به تفاوت روحی – رفتاریِ بیش‌تر، در بین کودکانی با بازه‌های سنی مختلف، شاید لازم باشد که موضوع را بیش از اندازه ساده فرض نکنیم. البته انتخاب بهترین هدیه برای هر پسر بچه ای ، با درنظر گرفتن علایق و روحیات او...

پیشنهاد های هدیه تولد پسر بچه ها

بهترین (محبوب ترین) هدیه تولد برای پسر بچه ها در سال ۲۰۱۷

شاید خریدن هدیه تولد پسر بچه ها چندان دشوار به نظر نرسد. ولی با توجه به تفاوت روحی – رفتاریِ بیش‌تر، در بین کودکانی با بازه‌های سنی مختلف، شاید لازم باشد که موضوع را بیش از اندازه ساده فرض نکنیم. البته انتخاب بهترین هدیه برای هر پسر بچه ای ، با درنظر گرفتن علایق و روحیات او ممکن می شود. با این حال، اطلاعاتی که در این مقاله در اختیار شما قرار می گیرد، بر اساس اطلاعات آماری فروشگاه های اسباب بازی فروشی در دنیاست.

در این مقاله که گلچینی کوتاه از مقالات انگلیسی زبان است، نگاهی می‌کنیم به متداول‌ترین هدیه تولد کودکان پسر در کشورهای دیگر در سال ۲۰۱۷ بدیهی است که تفاوت‌هایی بین رسوم کشورها در پسند این هدایا وجود خواهد داشت.

در مقاله‌ای دیگر به طور مفصل‌تر به هدیه تولد کودکان دختر نیز خواهیم پرداخت. هم‌چنین برای سنین کودکان پسری که دقیقاً از علایق آن‌ها اطلاعاتی در دست نیست می‌توانید از راهنمای مربوط به کودکان ۷ تا ۱۲ سال استفاده کنید. با کیک ساز همراه باشید.

ایده‌های هدیه تولد کودکان برحسب گروه سنی

در یک نگاه کلی و به طور عمومی بیش‌ترین درخواست‌های هدیه تولد کودکان بین ۷ تا ۱۲ سالِ پسر، تا این لحظه از سال ۲۰۱۷ مربوط به اشیاء و قهرمانانی است که در فیلم‌ها و انیمیشن‌های مختلف توسط پسربچه‌ها مشاهده شده است. هم‌چنین وسایل بازی‌های ورزشی در ابعاد کوچک مانند مینی‌بسکتبال و نیز اسباب‌بازی‌هایی مانند ماشین و لودر از استقبال زیادی در بین این گروه سنی برخوردارند.

برخی بازی‌های ویدیویی و رایانه‌ایِ سال‌های قبل، در سال ۲۰۱۷ هنوز هم محبوبند. برای اطلاعات دقیق‌تر و جزییات بیش‌تر با کیک ساز همراه باشید.

هدیه تولد پسر بچه های ۱۰ ساله تا ۱۲ سال

بیش‌ترین استقبال در بین این گروه سنی مربوط به هدایایی است که جنبه‌ی بازی ذهنی دارند. مانند بازی ( game Catan Junior ) و بسیاری بازی‌های دیگر. پیشنهاد می‌شود که در بین بازی‌های کامپیوتری و ویدیویی به دنبال بازی‌هایی باشید که ویژگیِ تقویت ذهنی کودکان را داراست.

هدیه تولد کودکان پسر بین ۷ الی ۸ سال

بیش‌ترین استقبال در بین این گروه سنی از هدایایی است که کنترل از راه دور دارند. انواع اسباب‌بازی‌های هدایت شونده مانند ماشین و سایر موارد مشابه جزو این گروه هستند. در بازی‌های ویدیویی یا رایانه‌ای، بازی‌های جاافتاده‌تری برای این گروه سنی انتخاب می‌شود.

پیشنهاد های هدیه تولد پسر بچه ها

هدیه تولد کودکان پسر بین ۷ الی ۱۲ سال

چالش‌برانگیزترین هدایای تولدکودک

اگر تلاش شما تشویق پسر کوچکتان به قبول یک هدیه‌ی ورزشی است می‌توانید با همین دیدگاه، فروشگاه‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهید هم‌چنین اگر قصد دارید که کودک در محیطِ بسته سرگرم شود باید در انتخاب هدیه تولد، این جنبه را پیش‌بینی کنید. برای نمونه‌های خارجی این موارد که در سال ۲۰۱۷ استقبال خوبی از آن‌ها به عمل آمده می‌توانید تصویر زیر را ببینید.

پیشنهاد های هدیه تولد پسر بچه ها

چالش‌برانگیزترین هدایای تولدکودک

پسر بچه ها از هدایای آموزشی سرگرم‌کننده استقبال می‌کنند

چه کسی گفته است که آموزش و مسایل آموزشی نمی‌توانند سرگرم‌کننده باشند؟! شما می‌توانید امسال دانشمند کوچولوی خودتان را با خریدن یک میکروسکوپ اسباب بازی شگفت‌زده کنید. خوشبختانه در فروشگاه‌های اسباب‌بازی کشورمان نیز بازی‌هایی که جنبه‌ی آموزشی دارند کم نیستند و انتخاب این نوع هدیه تولد نیز یکی از جالب‎ترین ایده‌ها به شمار می‌رود.

پیشنهاد های هدیه تولد پسر بچه ها

از هدایای آموزشی سرگرم‌کننده استقبال می‌شود

هدیه تولد پسر بچه بین ۱ تا ۴ سال

بهترین هدیه برای یک کودک نوپا که بین ۱ تا ۴ سال سن دارد و یا تازه می‌خواهد شروع به راه رفتن کند، هدیه‌ای است که هم او را سرگرم کند و هم باعث پیشرفت ذهنیش شود. به عنوان مثال یک بازی که بتواند کلماتی را که کودک می‌د‌اند افزایش دهد و یا بازی‌های مشابه با آن. تولد خوش بگذره!

پیشنهاد های هدیه تولد پسر بچه ها

هدیه تولد کودکان پسر بین ۱ تا ۴ سال

شما هم نظر بدید

خب حتما شما هم تجربه های خرید هدیه های خوب و شاید نا مناسب برای فرزندانتون یا کودکان دیگران داشتید. باعث افتخار ماست که نظر شما رو به بقیه خوانندگان سایت برای راهنمایی اونها در تهیه هدیه برای پسر بچه ها در میان بگذاریم. پایین همین صفحه می تونید نظرتون رو با بقیه به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد هدیه, کادو چی بخرم, هدیه تولد چی بخرم, هدیه تولد کودکان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...