پرسپولیس مدیون این ستاره شد ؛ خرید برانکو حرف نداشت!


بشار رسن برای اولین بار با لباس پرسپولیس به میدان بزرگی همچون لیگ قهرمانان آسیا وارد شده بود، توانست علاوه بر بازی زیبایش، در هر دو گل پرسپولیس نقش داشته باشد و همه را شگفت زده کند. نمی توان نقش برانکو را در تغییر نتیجه بازی کتمان کرد اما به جرات می توان گفت که پرسپولیس این تک امتیاز را مدیون بشار رسن است. رسن در گل اول موفق شد با سانتر...

بشار رسن و درخشش مقابل الاهلی

پرسپولیس مدیون این ستاره شد ؛ خرید برانکو حرف نداشت!

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۶:۳۰
پرسپولیس مدیون این ستاره شد ؛ خرید برانکو حرف نداشت!

بشار رسن نشان داد که بازیکن قابلی برای این فصل پرسپولیس است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بشار رسن برای اولین بار با لباس پرسپولیس به میدان بزرگی همچون لیگ قهرمانان آسیا وارد شده بود، توانست علاوه بر بازی زیبایش، در هر دو گل پرسپولیس نقش داشته باشد و همه را شگفت زده کند.

نمی توان نقش برانکو را در تغییر نتیجه بازی کتمان کرد اما به جرات می توان گفت که پرسپولیس این تک امتیاز را مدیون بشار رسن است. رسن در گل اول موفق شد با سانتر زیبایی که داشت علیپور را صاحب موقعیت کند و علیپور نیز با ضربه سر، توپ را برای خلیل زاده مهیا کرد و گل اول و امیدبخش پرسپولیس شکل گرفت.

در گل دوم نیز مجددا این بشار رسن بود که توپ را به علیپور پاس داد و وی نیز با ارسال پاس طولی، منشا را صاحب موقعیت کرد و مروارید پرسپولیس با ضربه ی زمینی و سنگین موفق شد گل دوم پرسپولیس مقابل الاهلی را به ثمر برساند.

رسن به خوبی نشان داد که بازیکن قابلی است و برانکو می تواند به توانایی های وی اعتماد کند. رسن اولین عراقی نیست که در فوتبال ایران احیا شده است و بازیکنان عراقی همچون کرار جاسم، عماد رضا و خیلی از بازیکنان عراقی و باکیفیت دیگر که می توان گفت، رسن در راه این بازیکنان موفق در فوتبال ایران می باشد.

به جرات می توان گفت برانکو با این خرید گل کاشت.

دسته بندی ها : اخبار داغ , پرسپولیس , لیگ برتر
برچسب ها : برانکو سرمربی کروات, بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس, سرمربی کروات پرسپولیس, علی علیپور, عماد رضا, کرار جاسم بازیکن عراقی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق