دیدار رهبر با آزادگان و ایثارگران


دکتر رهبر گفت:پیشنهاد می‌کنم فرزندان آزادگان بازنشسته در دانشگاه آزاد اسلامی به کار گرفته شوند.

دیدار رهبر با آزادگان و ایثارگران

دیدار رهبر با آزادگان و ایثارگران

سرویس سیاسی - دکتر رهبر گفت:پیشنهاد می‌کنم فرزندان آزادگان بازنشسته در دانشگاه آزاد اسلامی به کار گرفته شوند.

به گزارش فانوس، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با جمعی از آزادگان دانشگاه در دیداری صمیمانه به گفت وگو پرداخت و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

فرهاد رهبر با اشاره به مناسبت بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به مهین اسلامی مان برگزار شده بود، با شهیدگرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و شهدای دفاع مقدس و تبریک به مناسبت روز پزشک بویژه پزشکان آزاده، گفت: بسیار خرسندم که در چنین روز مبارکی در جمع آزادگان و ایثارگران میهنم حضور یافته و از نزدیک در جریان مطالبات بحق و تاریخی آنان قرار می‌گیرم.

وی با اشاره به اشتغال 28نفر از آزادگان عزیز به عنوان عضو هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی،گفت: اگر صفی بیش از 2800 نفر از آزادگان و ایثارگران به عنوان عضو هیات علمی در پشت درهای دانشگاه آزاد اسلامی شکل بگیرد وظیفه خود می دانم که به این درخواست ها پاسخ داده و متناسب با مقدورات و ظرفیت این دانشگاه، مقدمات حضور آنها را بدون تعلل فراهم کنم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در این جلسه خطاب به آزادگان و ایثارگران گفت: امروز روز تکریم شماست چرا که شما سرافرازان نظام جمهوری اسلامی بوده و با صبر و شکیبایی خود چه در دوران دفاع مقدس و امروز در دفاع از حرم، مایه ایجاد امنیت و آرامش در کشور شده اید.

فرهاد رهبر با اشاره به شهادت مظلومانه شهید مدافع حرم محسن حججی گفت: شهادت وی حاکی از آن است که هنوز فرهنگ عاشورایی ایثار و مقاومت در کشور ما جاری و پابرجاست.

وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ ایثار و مقاومت در دانشگاه آزاد اسلامی موج بزند، افزود: امروز از سخنان و گفته های شما درس های بسیاری آموختم و تلاش ما این است که فرهنگ ایثار و شهادت را به صورت خالص و شفاف در این دانشگاه جاری و ساری کنیم.

فرهاد رهبر با اشاره به درخواست‌هایی در خصوص به کارگیری آزادگان و ایثارگران بازنشسته در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توجه شما را به یکی از معضلات اساسی کشور که بیکاری جوانان بویژه فارغ التحصیلان بیکار دانشگاه‌ها جلب می کنم. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنم فرزندان آزادگان بازنشسته در دانشگاه آزاد اسلامی به کار گرفته شوند.

در ابتدای این مراسم، سید محمد تقی طباطبایی مدیرکل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان شخصیتی که نقش بسزایی در آزادی اسرا داشتند، گفتند: ایشان با سیاست ورزی و مکاتبات خود باعث شد تا صدام به شرایط ایران تن داده و زمینه آزادی اسرا فراهم شود.

وی به ارائه آماری از وضعیت حوزه ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در این حوزه دارای ظرفیت قوی بوده و مدیریت دانشگاه می‌تواند از این ظرفیت در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ونهادینه کردن آن استفاده کند.

طباطبایی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی دارای 300 شهید و 50 شهید مدافع حرم، 2هزار و 529 کارمند شاهد و ایثارگر، 600 عضو هیئت علمی شاهد و ایثارگر، 2500 شهید گمنام و 52 یادمان شهدای تکمیل شده و 40 یادمان در دست احداث است.

وی گفت: در حال حاضر 38 نفر آزاده در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول بکار هستند که 27 نفر آنها عضو هیات علمی و 9 دیگر کارمند هستند.

در ادامه این جلسه آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی به بیان نقطه نظرات و مسائل خود پرداختند که از جمله مطالبات ایشان به کارگیری آزادگان بازنشسته، نزدیک بودن محل اشتغال و سکونت آزادگان و استفاده از ایثارگران و آزادگان در حوزه فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی، بود که در جلسه مطرح شد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

ابر کلید واژه

دولت دانشجو دانشگاه رهبر فرهنگ فانوس شهید آزاد عاشورا ایثارگران دفاع نهم محسن مقدس حججی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا