تغییر ساعات کار ادارات استان بوشهر تا 20 شهریور تمدید شد


تغییر ساعات کار ادارات استان بوشهر تا 20 شهریور تمدید شد

بوشهر - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر گفت: با توجه به گرمای شدید هوا، برای جلوگیری از قطعی برق، کاهش ساعت کاری ادارات استان بوشهر تا 20 شهریور ماه تمدید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، سعید زرین‌فر با اشاره به کاهش ساعات کار ادارات استان بوشهر از سوم تیرماه اظهار داشت: برای رفاه مردم و مشترکان برق و مدیریت مصرف برق، ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر از سوم تیرماه از ساعت ۶:۳۰ دقیقه تا ۱۳:۳۰ دقیقه تعیین شد.

وی با بیان اینکه کاهش ساعات کار دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تا پایان مرداد ماه تعیین شده بود افزود: به منظور مدیریت مصرف و پایداری شبکه و جلوگیری از هرگونه قطعی برق و کاهش پیک بار ساعات کار ادارات از ساعت ۶:۳۰ دقیقه تا ۱۳:۳۰ دقیقه تا ۲۰ شهریور ماه امسال تمدید می‌شود.

زرین‌فر تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند برای رعایت ترتیب و تنظیم ساعات کار اداره متبوع خود نظارت کامل بر ورود و خروج کارکنان اعمال کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر با تاکید بر مشارکت هم‌ استان‌ها در مصرف بهینه برق افزود: به منظور پیشگیری از قطعی برق و جلوگیری از مشکلات در این حوزه، توصیه می‌شود در مصرف انرژی برق صرفه جویی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟