پیش بازی استوک سیتی-آرسنال؛ کابوس ونگر برای هیوز-هیوز برای ونگر!


پیش بازی استوک سیتی-آرسنال؛ کابوس ونگر برای هیوز-هیوز برای ونگر!

این دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که در 14...

طرفداری- تیم های استوک سیتی و آرسنال در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس، به مصاف هم خواهند رفت.

مشخصات بازی

پیش بازی استوک سیتی-آرسنال؛ کابوس ونگر برای هیوز-هیوز برای ونگر!

زمان و مکان برگزاری: شنبه 19 آگوست 2017 برابر با 28 مرداد 1396 | ورزشگاه بت 365

تورنمنت: لیگ برتر انگلستان، هفته دوم

داور: آندره مارینر

استوک سیتی

با به خدمت گیری خسه رودریگز به شکل قرضی در طول هفته ای که گذشت، نام استوک سیتی بر تمامی رسانه های ورزشی انگلستان طنین انداز شد. این یار اسپانیایی جانشین مارکو آرناتوویچ در باشگاه جدیدش خواهد شد. بی شک او توانایی های لازم برای موفقیت در این تیم را دارد ولی همچون بسیاری از خریدهای سفالگران طی سالیان اخیر، در مورد ذهنیت او در تیم شک وجود دارد. آن ها در هفته نخست شکست 1-0 ناامید کننده ای برابر اورتون داشتند و این هفته برای شان حائز اهمیت است. مارک هیوز برای این که تیمش به مسیر بدی منحرف نشود، باید در همین هفته آن ها را به راه راست بازگرداند.

مصدومان تیم: ابراهیم آفلای و استفان ایرلند

آرسنال

بی شک رویارویی با استوک سیتی آن هم در زمین این تیم، یکی از سخت ترین قرعه های ممکن برای آرسنال در ابتدای فصل بود. توپچی ها طی فصول اخیر همواره در زمین استوک سیتی به مشکل خورده اند و این بار باید تلاش کنند تا سربلند از میدان خارج شوند. تیم آرسن ونگر آخرین بازی خود در ورزشگاه بت 365 را با نتیجه 4-1 و با پیروزی به پایان رسانده است ولی 6 بازی پیشین آن ها در این ورزشگاه، بردی برای شان به همراه نداشته است. آرسنال به عنوان مدعی کسب پیروزی به خانه حریف خواهد رفت ولی، خط دفاعی شکننده این تیم در بازی نخست نشان داد که هیچ تضمینی به برتری آرسنالی ها در این بازی وجود ندارد.

سئاد کولاشیناچ و الکساندر لاکازت، دو یازیکن جدید توپچی ها در تابستان 2017، در بازی نخست حسابی خشو درخشیدند ولی آرسنال برای کسب نتایج دلخواه، هنوز هم نیاز به تقویت شدن دارد. یکی از انتقادهای اصلی وارده به ترکیب آرسنال برابر لسترسیتی این بود که ونگر از بازیکنان بسیاری در پست غیرتخصصی شان ساتفاده کرده بود که این یعنی این تیم از عمق خوبی در ترکیب خود برخوردار نیست. باید دید آرسنالی ها در مدت باقی مانده از بازار نقل و انتقالات برای پوشش ضعف خود چه خواهند کرد.

مصدومان تیم: الکسیس سانچز، سانتی کازورلا، جک ویلشر و پر مرته ساکر
بازیکن محروم: لورن کوشیلنی

آیا می دانستید
مارک هیوز بیشترین باخت خود در لیگ برتر را برابر آرسن ونگر تجربه کرده است (13 بار). آرسنال در این بازی به دنبال این خواهد بود که برای نخستین بار پس از فصل 10-2009، دو بازی ابتدایی خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر بگذارد. اگر الکساندر لاکازت در این بازی موفق به گلزنی شود، به نخستین بازیکن تاریخ آرسنال تبدیل خواهد شد که در دو بازی ابتدایی خود برای این تیم در رقابت های لیگ برتر موفق به گلزنی می شود. در واقع آخرین بازیکنی که توانست در دو بازی ابتدایی خود برای آرسنال در این رقابت ها گلزنی کند، یان رایت (در سال 1991) بود. گرانیت ژاکا در جریان پیروزی پر گل هفته نخست تیمش برابر لسترسیتی، دو پاس گل به هم تیمی هایش داد. این آمار، با آمار کلی او طی 32 بازی در فصل گذشته لیگ برتر برابری می کرد. پتر کراوچ که بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر به آرسنال گل زده است (9 بار)، در دو رویارویی اخیر خود با توپچی ها در ورزشگاه بت 365، موفق به گشودن دروازه حریف شده است. اولیویه ژیرو با گلزنی برابر لسترسیتی علاوه بر این که به برتری تیمش در آن بازی کمک کرد، نود و نهمین گل خود را برای باشگاه آرسنال به ثمر رساند. او 1 گل دیگر تا تبدیل شدن به نوزدهمین بازیکنی که از مرز 100 گل زده برای آرسنال می گذرد، فاصله دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال 1403/ بوعلی در سال 1402 چقدر سود ساخت؟