ایرانی ها بلندقامت ترین و فیض جوانترین


ایرانی ها بلندقامت ترین و فیض جوانترین

240 بازیکن درمسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان حضور دارند که در بین آنان تیم ایران بلندقامت ترین و مهران فیض امام دوست با 15.7 سال سن جوانترین بازیکن این رقابت ها محسوب می شود . جمعه 27 مرداد 1396 - 16:05

به گزارش خبرورزشی ، بر اساس اطلاعات آماری بولتن این مسابقات، تیم پرتوریکو با میانگین سنی 17.2 جوانترین تیم این رقابت هاست و تیم های آرژانتین، کره جنوبی، لهستان و تونس با میانگین سنی 18.1 با تجربه ترین تیم های این رقابت ها هستند.
میانگین سنی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران نیز 17.7 است که یکی از تیم های جوان این مسابقات محسوب می شود و عنوان جوانترین بازیکن این رقابت ها با 15.7 سال سن نیز به مهران فیض امام دوست رسیده است.
تیم های ایران و روسیه با میانگین قدی 198 سانتی متر بلندقامت ترین تیم های این رقابت ها هستند و تیم بحرین با میانگین 188 سانتی متر کوتاهترین تیم از نظر میانگین قدی است.
از نظر فردی بازیکن شماره 15 مصر (Elhaddad) با 212 سانتی متر قد، بلندقامت ترین بازیکن این رقابت هاست و از سوی دیگر بازیکن شماره 18 بحرین (Abdulla) با 167 سانتی متر قد، کوتاهترین بازیکن مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در منامه است.
تیم چین با میانگین 346 سانتی متر، بهترین تیم در داده آماری اسپک هست و پورتوریکو با 248 سانتی متر ارتفاع اسپک کوتاهترین است که حدود یک متر اختلاف میانگین اسپک این رقابت هاست.
میانگین اسپک تیم ملی والیبال نوجوانان ایران 331 سانتی متر است که ملی پوشان ایران در زمره بلندترین اسپک زن های این رقابت ها محسوب می شوند. در این داده آماری بازیکن شماره یک (Garcia) پورتوریکو با ارتفاع اسپک 242 سانتی متر کمترین پرش را دارد و بازیکن شماره شش ترکیه (Eken) با 363 سانتی متر ارتفاع اسپک، بازیکن بلند پرواز این رقابت ها است.
تیم های چین و پرتوریکو در داده آماری میانگین دفاع با دوست نیز رتبه بلندترین و کوتاهترین را به خود اختصاص دادند. تیم چین در این تکنیک توانایی دفاع در ارتفاع 335 سانتی متری را دارد و تیم پورتوریکو نیز تنها تا ارتفاع 244 سانتی متر را دفاع می کند.
به نظر می رسد در این داده آماری اشتباهی صورت گرفته است زیرا بازیکن شماره دوی آمریکا (Browning) با 195 سانتی متر قد تنها توانایی دفاع در 201 سانتی متری دارد، یعنی این بازیکن توانایی پرش شش سانتی متری در دفاع دارد.
از سوی دیگر، بازیکن شماره پنج آمریکا (Jasper) با 203 سانتی متر قد بلندترین مدافع این رقابت هاست که توانایی سد کردن توپ را در ارتفاع 358 سانتی متری دارد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام