علیرضا جهانبخش جدید فوتبال ایران را بشناسید !


مهدی تیکدری وینگر راست و سرعتی تیم مس کرمان که با قامتی بلند توانایی بازی در پست مهاجم نوک را نیز دارد، در ادامه روند مثبتش در فوتبال امسال نمایش چشم گیری داشته است و بهترین بازیکن این تیم در دو هفته ابتدایی لیگ یک بوده است. مهدی تیکدری با دادن یک پاس گل و زدن یک گل محبوبیت فراوانی را در بین هواداران تیم مس پیدا کرده است و وی که اصالتی...

عملکرد خوب مهدی تیکدری در تیم مس کرمان

علیرضا جهانبخش جدید فوتبال ایران را بشناسید !

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۶:۱۵
علیرضا جهانبخش جدید فوتبال ایران را بشناسید !

وینگر راست تیم مس کرمان این روزها در تیمش آقایی می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی تیکدری وینگر راست و سرعتی تیم مس کرمان که با قامتی بلند توانایی بازی در پست مهاجم نوک را نیز دارد، در ادامه روند مثبتش در فوتبال امسال نمایش چشم گیری داشته است و بهترین بازیکن این تیم در دو هفته ابتدایی لیگ یک بوده است.

مهدی تیکدری با دادن یک پاس گل و زدن یک گل محبوبیت فراوانی را در بین هواداران تیم مس پیدا کرده است و وی که اصالتی کرمانی دارد، در تلاش است تا بتواند با بهبود آمارش در فصل جدید لیگ یک راهی لیگ برتر شود و سپس لباس تیم ملی را بر تن کند.

آنچه که سبب شده تا تیکدری را به عنوان علیرضا جهانبخش جدید فوتبال ایران معرفی کنیم، گل زیبای این هفته اش مقابل تیم خونه به خونه می باشد. تیکدری که یک راست پای تمام عیار و کلاسیک است، این هفته گلی را به ثمر رساند تا همه را به یاد علیرضا جهانبخش بیاندازد.

تیکدری با حرکتی انفرادی به طور ناگهانی توپ را روی پای چپ خود انداخت و با شوتی سرکش و زیبا توانست گل دوم تیمش را مقابل خونه به خونه به ثمر برساند تا بازی به تساوی کشانده شود. تیکدری اگر همین گونه به درخشش ادامه دهد و بتواند به دور از حاشیه فوتبال بازی کند، یکی از ناب ترین استعدادهایی خواهد بود که از لیگ یک به فوتبال کشور معرفی خواهد شد.

گفتنی است مهدی تیکدری در پایان هفته دوم لیگ یک با دادن یک پاس گل و زدن یک گل در جدول رده بندی ارزشمندترین بازیکنان لیگ یکی در جایگاه چهارم قرار دارد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال ملی , لیگ آزادگان
برچسب ها : تیم خونه به خونه, علیرضا جهانبخش, لیگ یک, مهدی تیکدری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط