خانه روانشناسان، مشاوران و حرفه یاوران استان ایلام راه اندازی شد


خانه روانشناسان، مشاوران و حرفه یاوران استان ایلام راه اندازی شد

ایلام - ایرنا - خانه روانشناسان، مشاوران و حرفه یاوران استان ایلام با هدف ارتقا سطح بهداشت و سلامت روان در جامعه راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا، اعضای هیات مدیره خانه روانشناسان، مشاوران و حرفه یاورانه ایلام شامل شهرام مامی، وحید احمدی، رضا ولیزاده، مهدی مومنی، ایوب همتی، نرگس نصر اصفهانی و معصومه شرفی است.
سرپرست خانه روانشناسان ایلام روز چهارشنبه در دیدار با معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: این مرکز با هدف اعتلای جایگاه روان شناسی و مشاوره و ایجاد همکاری و همدلی بیشتر در میان روان شناسان، مشاوران و حرف یاوران استان راه اندازی شده است.
شهرام مامی اظهار کرد: 2 هزار دانش آموخته و فارغ التحصیل رشته های مرتبط با روانشناسی و مشاوره در استان وجود دارد که تلاش می شود از توان آنها برای ارتقا سطح سلامت روان استان بهره گرفته شود.
وی برگزاری نشست ها و همایش های تخصصی با هدف ارائه راهکارهای نوین، برگزاری کارگاه های علمی آموزشی، نمایش فیلم و نقد فیلم های اجتماعی و ارائه گزارش های تخصصی در خصوص پدیده های اجتماعی را از مهمترین اهداف و برنامه های خانه روانشناسان، مشاوران و حرفه یاوران عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، استان ایلام در غربی ترین نقطه کشور با 580 هزار نفر جمعیت همانند بسیاری از مناطق دیگر کشور با آسیب های اجتماعی متعددی روبرو است.
خبرنگار: معصومه امیدی** انتشار دهنده: حسین کهزادیان
6032/6119

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!