آموزش نصب تلگرام بر روی گوشی


آموزش نصب تلگرام بر روی گوشی

آموزش نصب تلگرام بر روی گوشی : یکی از اپلیکیشن های پیام رسانی که بسیار در بین کاربران محبوب می باشد تلگرام است که دارای امنیتی سطح بالا و سرعت خوبی است. این اپلیکیشن به سادگی بر روی گوشی نصب می شود و بعد از نصب آن می توانید به ارسال و دریافت پیام ، […] نوشته آموزش نصب تلگرام بر روی گوشی اولین بار در زوم تک پدیدار شد.

آموزش نصب تلگرام بر روی گوشی : یکی از اپلیکیشن های پیام رسانی که بسیار در بین کاربران محبوب می باشد تلگرام است که دارای امنیتی سطح بالا و سرعت خوبی است. این اپلیکیشن به سادگی بر روی گوشی نصب می شود و بعد از نصب آن می توانید به ارسال و دریافت پیام ، صوت ، تصویر و … اقدام نمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم آموزش نصب تلگرام بر روی گوشی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

آموزش نصب تلگرام روی گوشی

چگونه میتوان تلگرام را بر روی گوشی نصب کنیم ؟ در ادامه روش های کاربردی برای تلگرام بر روی گوشی برای شما عزیزان ارائه خواهد شد.

۱)برای شروع باید اپلیکیشن تلگرام را برای گوشیتان دانلود نمایید و سپس آن را نصب نمایید .

آموزش نصب تلگرام بر روی گوشی

۲) پس از نصب آن باید اقدام به ثبت نام نمایید . برای انجام این کار برنامه را اجرا کنید و سپس گزینه start messaging را لمس نمایید.

آموزش نصب تلگرام بر روی گوشی

۳)بعد از آن باید شماره همراهتان را وارد کنید . البته باید کد کشور را نیز وارد نمایید که ایران (۹۸+ ) می باشد و در نهایت Done را لمس نمایید .

آموزش نصب تلگرام بر روی گوشی

۴)در این مرحله باید منتظر بمانید تا پیامکی برایتان ارسال گردد . در برخی از اپراتورها این پیامک ممکن است ارسال نشود که باید پس از پایان شماره معکوس گزینه call را بزنید تا کد به صورت صوتی برایتان خوانده شود . بعد از دریافت کد باید آن را در این مرحله وارد کنید .

آموزش نصب تلگرام بر روی گوشی

۵) به همین راحتی ثبت نام شما در تلگرام به پایان رسید و می توانید از کار با آن لذت ببرید.

آیا مقاله آموزش نصب تلگرام بر روی گوشی برای شما مفید بود؟ اگر این مقاله برای شما مفید بود حتما در بخش نظرات ما رو از نظرات سازنده تون مطلع کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فضای مجازی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم