معرفی 7 برنامه تبدیل PDF به عکس برای اندروید


معرفی 7 برنامه تبدیل PDF به عکس برای اندروید

اگر به دنبال برنامه هایی هستید که ضمن نصب در گوشی اندرویدی شما امکان تبدیل PDF به عکس را فراهم کنند، این مقاله راهنمای مناسبی را خدمتتان ارائه خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی 7 برنامه تبدیل PDF به عکس برای اندروید بپردازیم. بنابراین با ما همراه باشید.  اپلیکیشن PDF2JPG Key یکی از ساده...

اگر به دنبال برنامه هایی هستید که ضمن نصب در گوشی اندرویدی شما امکان تبدیل PDF به عکس را فراهم کنند، این مقاله راهنمای مناسبی را خدمتتان ارائه خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی ۷ برنامه تبدیل PDF به عکس برای اندروید بپردازیم. بنابراین با ما همراه باشید.

اپلیکیشن PDF2JPG Key

یکی از ساده ترین برنامه های اندرویدی که با کیفیت بسیار عالی امکان تبدیل PDF به عکس JPG را فراهم می‌کند، برنامه PDF2JPG Key نام دارد. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده طراحی شده و شما فقط باید فایل PDF مورد نظرتان را انتخاب و سپس فرمت عکس مورد نیازتان را هم مشخص نمایید و سایر مراحل کار را به PDF2JPG Key بسپارید. این برنامه از زبان های مختلفی پشتیبانی می‌کند و در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین برنامه های اندرویدی موجود برای تبدیل PDF به عکس JPG به شمار می‌رود.

اپلیکیشن PDF2JPG

به دنبال یک برنامه ساده و با رابط کاربری آسان برای تبدیل فایل های PDF به عکس هستید؟ برنامه PDF2JPG یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان است. این برنامه هم مثل برنامه قبل رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و استفاده از آن آسان است. شما فقط باید فایل PDF مورد نظرتان را انتخاب و سپس گزینه Convert را انتخاب کنید. سرعت عمل بالای این اپلیکیشن هم می‌تواند از دیگر نقاط قوت آن باشد.

اپلیکیشن PDF to Image Converter Demo

برنامه PDF to Image Converter Demo هم یکی دیگر از اپلیکیشن های رایگانی است که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به تبدیل PDF به عکس JPG وارد عمل شوید. این برنامه از یک راهنمای استفاده کاربردی بهره می‌برد که در اولین اجرا ارائه خواهد شد و کاربر را با نحوه استفاده از برنامه آشنا می‌کند. سرعت عملکرد PDF to Image Converter Demo بسیار خوب است و بدون تردید این برنامه برای تبدیل PDF به عکس JPG در اندروید یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود است.

اپلیکیشن PDF Converter Pro

اپلیکیشن PDF Converter Pro هم به صورت رایگان عرضه شده و می‌تواند به شکل بسیار عالی فایل های PDF مورد نظرتان را به عکس تبدیل کند. این برنامه علاوه بر فایل های PDF از فایل های دیگری مثل doc، docx و ppt هم پشتیبانی به عمل می‌آورد و قادر است تا صفحات این فایل ها را هم به عکس JPG تبدیل کند. رابط کاربری اپلیکیشن بسیار زیبا طراحی شده و سرعت عملکرد مطلوب آن هم از دیگر نقاط قوت برنامه محسوب می‌شود. پس PDF Converter Pro هم یکی دیگر از بهترین برنامه های تبدیل PDF به JPG برای اندروید خواهد بود.

اپلیکیشن PDF Image Text Extractor

برنامه PDF Image Text Extractor علاوه بر اینکه امکان تبدیل PDF به عکس را فراهم می‌کند، از قابلیت تبدیل PDF به txt یا متن نوشته هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. کیفیت عملکرد آن بسیار خوب است و سرعت آن هم حداقل در تبدیل فایل های PDF به عکس بسیار مناسب خواهد بود. این مسائل سبب شده که برنامه PDF Image Text Extractor هم در لیست بهترین برنامه های اندرویدی تبدیل PDF به عکس ما جای بگیرد.

اپلیکیشن Able2Extract PDF Converter

اپلیکیشن Able2Extract PDF Converter علاوه بر اندروید دارای یک نسخه آی او اسی هم هست که امکان تبدیل PDF به عکس را در آیفون و آیپدهای اپل محقق می‌سازد. کیفیت عملکرد برنامه مذکور بسیار مطلوب بوده و قابلیت هایی که توسط آن ارائه می‌شوند متنوع و متعدد هستند. اگر به دنبال یک برنامه رایگان اندرویدی برای تبدیل PDF به عکس هستید، همین حالا اپلیکیشن Able2Extract PDF Converter را دانلود نمایید.

اپلیکیشن File Converter

اپلیکیشن File Converter فقط برای تبدیل فایل های PDF به عکس LPG استفاده نمی‌شود، بلکه قابلیت تبدیل فرمت های مختلف و متنوعی از انواع فایل ها به یکدیگر را دارد. البته این تبدیل فرمت با تکیه بر سرویس های ذخیره سازی ابری انجام می‌شود، بنابراین شما برای استفاده از اپلیکیشن File Converter باید حتما به اینترنت متصل باشید. اپلیکیشن File Converter از فایل های بسیار مختلفی در دسته بندی های گوناگون ویدیویی، داکیومنت، صوتی، عکس و غیره پشتیبانی به عمل می‌آورد و مجموعا بیش از ۱۰۰ فرمت مختلف توسط آن پشتیبانی می‌شود. بنابراین File Converter هم می‌تواند یکی دیگر از برنامه های اندرویدی خوب موجود برای تبدیل PDF به عکس محسوب شود.

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو اولین اجرای معین در ایران !