مراسم فارغ‌التحصیلی جمعی از خلبانان هواپیمای اف۵ نیروی هوایی ارتش در پایگاه شکاری وحدتی برگزار شد.

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری سلامت مراسم فارغ التحصیلی جمعی از خلبانان هواپیمای اف۵ با حضور حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی و جمعی از فرماندهان و مسئولین این نیرو در سالن اجتماعات پایگاه شکاری وحدتی دزفول برگزار شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی سخنانی پیوستن به جمع تیزپروازان نیروی هوایی ارتش را به خلبانان جوان تبریک گفت و ادامه داد: آسمان ایران اسلامی امانتی در دست پرتوان شما خلبانان عزیز است و قطعاً شما با الگوگیری از پیشکسوتان و شهدای گرانقدر این نیرو، از هیچ تلاشی در راستای حفظ امنیت و پاسداری از آن دریغ نخواهید کرد.

وی اظهار داشت: خلبانی یک شغل نیست، خلبانی عشق است. خلبان باید عاشق وطنش باشد تا بتواند به بهترین نحو در حفظ حریم مقدس آسمان ایران اسلامی خدمت کند.

حجت الاسلام محمدحسنی در پایان با اشاره به آیه شریفه إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ، خاطرنشان کرد: حب خداوند برای بندگانش در گروی رضایت ذات اقدس الهی است که مدنظر قرار دادن این آیه می‌تواند یکی از راه‌های رسیدن به این مهم باشد.

در ابتدای مراسم امیر سرتیپ۲ خلبان سید حمیدرضا آشنا فرمانده پایگاه وحدتی گزارشی در خصوص دوره‌های آموزشی خلبانان ارائه کرد و گفت: این دوره به‌پاس خدمات ارزشمند استاد خلبان بازنشسته محمد رحیمی پیشکسوت دوران دفاع مقدس به نام دوره استاد رحیمی نام‌گذاری شده است.

در پایان این مراسم، سردوشی و نشان خلبانی به خلبانان اهداء شد.