دروازه بان طلایی پوشان : خدا صدقیانی را دوست داشت ولی او بدشانس بود


مهدی امینی سنگربان تیم سپاهان که به دلیل شکستگی از ناحیه ی مچ دست از میادین فوتبالی دور است، در مورد آخرین وضعیت خود گفت: فعلا که دستم را بعد از دو عمل جراحی که داشته ام گچ گرفتم و نزدیک به دو سه هفته از عمل جراحی ام می گذرد. مصدومیتم از دیدار فصل گذشته برابر نفت تهران ایجاد شد ولی چون 6 ، 7 بازی با نوار و بستن قسمت آسیب...

حمایت مهدی امینی از همبازی جوانش

دروازه بان طلایی پوشان : خدا صدقیانی را دوست داشت ولی او بدشانس بود

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۵۰
دروازه بان طلایی پوشان : خدا صدقیانی را دوست داشت ولی او بدشانس بود

مهدی امینی سنگربان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید تشخیص نادرست پزشکان و تمرین کردن روی قسمت آسیب دیده باعث شده تا زمان بهبودی اش بیشتر از حد معمول طول بکشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی امینی سنگربان تیم سپاهان که به دلیل شکستگی از ناحیه ی مچ دست از میادین فوتبالی دور است، در مورد آخرین وضعیت خود گفت:

فعلا که دستم را بعد از دو عمل جراحی که داشته ام گچ گرفتم و نزدیک به دو سه هفته از عمل جراحی ام می گذرد. مصدومیتم از دیدار فصل گذشته برابر نفت تهران ایجاد شد ولی چون ۶ ، ۷ بازی با نوار و بستن قسمت آسیب دیده بازی کردم، باعث شد زمان بهبودم هم بیشتر شود.

مهدی امینی ادامه می دهد:

در واقع مصدومیتم مثل علیرضا بیرانوند است ولی تمرین کردن در حالی که دستم آسیب دیده بود و البته تشخیص های نادرست پزشکان باعث شد تا زمان بهبودم بیشتر از حد معمول طول بکشد. دو هفته ی دیگر هم گچ دستم را بازی می کنم؛ ضمن اینکه ۲۳ روز تعطیلات به نفع من شده و به شروع لیگ بعد از تعطیلات می رسم.

سنگربان تیم سپاهان در خصوص نتیجه ی به دست آمده در دیدار برابر پدیده می گوید:

سپاهان خیلی از بازیکنان فصل گذشته ی خود را از دست داده و ۹ تا بازیکن جدید گرفته که برای هماهنگی به زمان نیاز دارند. البته هنوز تیم ما کامل نیست و اگر کامل شود نتایج بهتری می گیریم. با این حال باز هم نباید چنین نتایجی بگیریم و نباید تکرار شود، چرا که یک سپاهان است و یک اصفهان.

مهدی امینی در مورد عملکرد مهدی صدقیانی در دو دیدار گذشته ی لیگ برتر و به خصوص دیدار برابر پدیده که نمایش قابل قبولی نداشت، افزود:

مهدی گلری است که دومین دیدار خود را در لیگ برتر تجربه می کرد؛ شانس و اقبال هم دخیل است. برای مثال من فصل گذشته مقابل آلومینیوم بازی دومم را انجام دادم و یک پنالتی گرفتم که باعث شد کلی بالا بروم ولی مهدی مقابل پدیده خوش شانس نبود. به نظرم خدا دوستش داشت که با مصدومیت اولیویرا و من توانست در لیگ برتر بازی کند ولی یک مقدار بدشانسی آورد وگرنه گلر بدی نیست.

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : تیم سپاهان, علیرضا بیرانوند, لیگ برتر, مهدی امینی, مهدی صدقیانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه