گریم ترسناک مهسا احمدی بانوی بدلکار ایرانی +عکس


به گزارش سایت ورزش بانوان؛ مهسا احمدی، مشهورترین بانوی بدلکار ایرانی است.او عضو تیم ملی ووشو و ژیمناستیک بوده و بارها دست به عملیات باورنکردنی در ایران زده است. آوازه دختر بدلکار کشورمان نه تنها در ایران بلکه در جهان هم سروصدای زیادی به پا کرده است. احمدی شاگرد قدیمی ارشا اقدسی اولین دختر بدلکار ایرانی است که در پروژه‌های بزرگ سینمایی حضور...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ مهسا احمدی، مشهورترین بانوی بدلکار ایرانی است.او عضو تیم ملی ووشو و ژیمناستیک بوده و بارها دست به عملیات باورنکردنی در ایران زده است. آوازه دختر بدلکار کشورمان نه تنها در ایران بلکه در جهان هم سروصدای زیادی به پا کرده است. احمدی شاگرد قدیمی ارشا اقدسی اولین دختر بدلکار ایرانی است که در پروژه‌های بزرگ سینمایی حضور دارد.

احمدی بعد از دریافت جایزه کریستال در مراسم اعطای جوایز “اکشن آیکن” در کالیفرنیا با پیشنهاد اسپانسرهای بزرگ روبه‌رو شد. یک سالی می‌شود با گرین کارتی که اسپانسرش برای او فراهم کرده در آمریکا و با شرایط بسیار ایده‌آل به کار بدلکاری و آموزش آن مشغول است.

مهسا احمدی ورزشکار و بدلکار ایرانی به تازگی در سریال Fear the Walking Dead ( از مردگان متحرک بترسید ) یک سریال تلویزیونی آمریکایی حضور داشته است. که گریم ترسناک او را در تصویر زیر می‌بینید:

گریم ترسناک مهسا احمدی بانوی بدلکار ایرانی +عکس

گریم ترسناک مهسا احمدی بانوی بدلکار ایرانی +عکس

بیشتر بدانید:

کمی از مهسا احمدی، مشهورترین بانوی بدلکار ایران که جهانی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!