ویدیو تایم لپسی جالب و باورنکردنی از شلوغی یک ایستگاه قطار در ژاپن [تماشا کنید]


همه ژاپن را به عنوان کشوری پیشرفته و متمدن که مردمان آن به ادب و نزاکت، سخت کوشی و نظم مشهور هستند می شناسیم. مردم این کشور به کار خود بیش از هر چیزی اهمیت می دهند و ساعات زیادی از روز را در محل کار خود به سر می برند که همین موضوع باعث شده این کشور یکی از بالاترین راندمان های کاری را در دنیا داشته باشد. جالب تر این که در این کشور بسیاری موارد...

ویدیو تایم لپسی جالب و باورنکردنی از شلوغی یک ایستگاه قطار در ژاپن [تماشا کنید]

ویدیو تایم لپسی جالب و باورنکردنی از شلوغی یک ایستگاه قطار در ژاپن [تماشا کنید] حسین علی پناهی ۵۷ دقیقه پیش
ویدیو تایم لپسی جالب و باورنکردنی از شلوغی یک ایستگاه قطار در ژاپن [تماشا کنید] تازه های روز سرگرمی
بدون نظر
http://rzto.ir/mfn

همه ژاپن را به عنوان کشوری پیشرفته و متمدن که مردمان آن به ادب و نزاکت، سخت کوشی و نظم مشهور هستند می شناسیم. مردم این کشور به کار خود بیش از هر چیزی اهمیت می دهند و ساعات زیادی از روز را در محل کار خود به سر می برند که همین موضوع باعث شده این کشور یکی از بالاترین راندمان های کاری را در دنیا داشته باشد. جالب تر این که در این کشور بسیاری موارد دیده شده که فرد در اثر کار فراوان جان خود را از دست داده است. باتوجه به این واقعیات تصور کنید که هجوم مردم این کشور برای حضور به موقع در محل کار خود در هنگام صبح چگونه خواهد بود؟!!!!

ویدیو تایم لپسی جالب و باورنکردنی از شلوغی یک ایستگاه قطار در ژاپن [تماشا کنید]

بخش زیادی از مردم ژاپن از طریق سیستم ریلی در سر کار خود حاضر می شوند و جالب تر از همه باید بدانید که در میان ۵۱ ایستگاه قطار شلوغ در سطح جهان ۶ ایستگاه آن در ژاپن واقع شده است. سیستم ریلی ژاپن علاوه بر دقت و سرعت به شلوغی نیز مشهور بوده و این شلوغی به حدی زیاد است که افراد خاصی در ایستگاه های قطار حضور دارند که مردم را به داخل واگن ها فشار می دهند. در میان این ۶ ایستگاه باید گفت که ایستگاه قطار شیناگاوا در توکیو پر رفت و آمدترین و شلوغ ترین این ایستگاه ها بوده که در طول صبح بیش از یک میلیون نفر از مردم این کشور وارد آن شده یا از ان خارج می شوند. در ادامه ویدیوی تایم لپسی که در مدت ۳۰ دقیقه در هنگام صبح از ازدحام این ایستگاه گرفته شده است را به شما نشان خواهیم داد.

منبع: businessinsider

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس