یک کمپانی تولید ماری جوآنا در آمریکا قصد دارد دهکده ای را خریداری و آن را به آشپزخانه تبدیل کند


یکی از بزرگ ترین کمپانی های تولید کننده «ماری جوآنا» در ایالت کالیفرنیا، اعلام کرده قصد خریداری روستای وسیعی به نام «نپتون» را دارد تا آن را به بزرگ ترین آشپزخانه تولید ماده اعتیادآور یاد شده تبدیل نماید. شرکت «گرین اینک» در روز پنج شنبه اعلام کرد که حدود 324 هزار متر مربع از زمین های نپتون را که هتل قدیمی اُلد وِست، چند دستگاه خانه،...

یک کمپانی تولید ماری جوآنا در آمریکا قصد دارد دهکده ای را خریداری و آن را به آشپزخانه تبدیل کند

یک کمپانی تولید ماری جوآنا در آمریکا قصد دارد دهکده ای را خریداری و آن را به آشپزخانه تبدیل کند فروغ بیداری ۲ ساعت پیش
یک کمپانی تولید ماری جوآنا در آمریکا قصد دارد دهکده ای را خریداری و آن را به آشپزخانه تبدیل کند اجتماعی تازه های روز
بدون نظر
http://rzto.ir/mfl

یکی از بزرگ ترین کمپانی های تولید کننده «ماری جوآنا» در ایالت کالیفرنیا، اعلام کرده قصد خریداری روستای وسیعی به نام «نپتون» را دارد تا آن را به بزرگ ترین آشپزخانه تولید ماده اعتیادآور یاد شده تبدیل نماید.

شرکت «گرین اینک» در روز پنج شنبه اعلام کرد که حدود ۳۲۴ هزار متر مربع از زمین های نپتون را که هتل قدیمی اُلد وِست، چند دستگاه خانه، پارک آر.وی و یک کافی شاپ در آن مستقر هستند را به زودی خریداری خواهد کرد. آن ها در نظر دارند تا دهکده «گولد راش» را به محلی تبدیل کنند که به ادعای خودشان: «مقصد درجه یک پذیرایی از دوستدارن گِرَس است.»

مالک کنونی این دهکده، «رکسانه لانگ» در این رابطه بیان داشته که هنوز معامله به طور کامل صورت نگرفته و فقط با خریدار که کمپانی گرین اینک است، به توافقاتی دست پیدا کرده اند. وی از گفتن قیمت واقعی این معامله نیز حرفی به میان نیاورده است. اما به این نکته اشاره کرده که همسر مرحومش وقتی در سال گذشته این مکان را برای فروش گذاشته، قیمت ۵ میلیون دلار را برای آن تعیین کرده بوده است.

وقتی در مورد اینکه قرار است این دهکده به مرکز تولید ماری جوانا تبدیل شود از خانم لانگ نظرش را پرسیدند، او با لبخندی پاسخ داد: وقتی دولت با تولید و عرضه قانونی این ماده اعتیادآور مشکلی ندارد و آن را آزاد نموده، برای من هم اهمیتی ندارد. من خوشحالم که انرژی این روستا با انرژی های سبز تامین می شود.

این خانم در طول سالیان گذشته، مزرعه خورشیدی ساخته است که بخش گسترده ای از برق روستای یاد شده را تامین می کند.

یک کمپانی تولید ماری جوآنا در آمریکا قصد دارد دهکده ای را خریداری و آن را به آشپزخانه تبدیل کند

در آخر هم بد نیست اشاره کنیم که در طول سال های گذشته در بعضی از ایالت های آمریکا همانند کلورادو، آلاسکا، اورگان و همینطور واشنگتن دی سی، دیگر مصرف تفریحی ماریجوانا جرم محسوب نمی شود و فروش این ماده اعتیادآور با رای مردم آزاد شده است. در کشورهایی همانند هلند و کره شمالی نیز داشتن مقادیر اندک ماری جوانا قانونی است.

ماری جوآنا با نام های سیگاری، علف، جوینت، گراس، بنگ، حشیش، و حتی «پنیر» هم شناخته و یاد می شود. ریشه اصلی این ماده اعتیادآور، گیاه شاهدانه هندی است که وقتی برگ و گل آن را خشک می کنند، بیشتر با نام ماری جوآنا و گراس شناخته می شود و هنگامی که علاوه بر برگ و گل، ساقه و ریشه را هم به شکل صمغ یا رزین درمی آورند، حشیش نامیده می شود که میزان خلوص آن بسیار بالاتر از ماری جوآنا است.

عامل موثری که در این ماده که باعث ایجاد توهم در مصرف کنندگان می شود، تی.اچ.سی یا تتراهیدروکانابینول‌ نام دارد.

ماری جوآنا گسترده ترین ماده اعتیاد‌آور مصرفی در جهان است و بنا بر آمار دفتر کنترل مواد مخدر سازمان ملل متحد، بیش از ۱۸۰ میلیون نفر در جهان ماری جوآنا مصرف می‌ کنند. بیشترین تعداد مصرف‌کننده های این ماده نیز در کشورهای آمریکا و کانادا حضور دارند.

شاید همین تعداد زیاد مصرف کننده در این کشورها باعث شده که در سال های اخیر بحث آزادسازی مصرف ماری جوآنا در آمریکا و کانادا بسیار بالا بگیرد و برخی ایالت ها، مصرف آن را با شرایطی آزاد اعلام کرد.

منبع: independent

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟