ترک رئال مساوی با طلاق از همسر! (عکس)


خامس رودریگس اولین بازیکنی نیست که پس از جدایی از رئال‌مادرید در زندگی شخصی هم دچار تغییر می‌شود. به گزارش خبرورزشی، یک ضرب‌المثل اسپانیایی می‌گوید: «وقتی گرسنگی از دری وارد می‌شود، عشق از پنجره بیرون می‌رود.» اما مروری بر زندگی شخصی بازیکنان...

ترک رئال مساوی با طلاق از همسر! (عکس)
خامس رودریگس اولین بازیکنی نیست که پس از جدایی از رئال‌مادرید در زندگی شخصی هم دچار تغییر می‌شود.
به گزارش خبرورزشی، یک ضرب‌المثل اسپانیایی می‌گوید: «وقتی گرسنگی از دری وارد می‌شود، عشق از پنجره بیرون می‌رود.» اما مروری بر زندگی شخصی بازیکنان رئال‌مادرید، باعث ایجاد تغییراتی در این مثل شده است: «وقتی بازیکنی از رئال می‌رود، عشق از زندگی‌‌اش پر می‌کشد.»

خامس رودریگس نمونه اخیر این مثل است. چند روز پیش و اندکی بعد از انتقال او به بایرن‌مونیخ بود که خبر جدایی خامس از همسرش دانیلا اوسپینا تبدیل به سوژه‌ای داغ شد. این در حالی بود که در طول سال‌های اخیر از خامس و دانیلا به عنوان زوجی رؤیایی در دنیای فوتبال یاد می‌شد اما نقل مکان خامس به آلمان، باعث شد تا همسرش تصمیم به ترک این زندگی مشترک بگیرد. آنها در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند با توافقی دوطرفه از هم جدا شدند اما خبرنگاران معتقدند کسی که رئال‌مادرید را ترک کند، با زلزله‌ای در خانه‌‌اش روبه‌رو می‌شود.

این داستانی است که در زندگی شخصی چیچاریتو نیز رخ داد. داستان عشق مهاجم مکزیکی و لوسیا ویالون، خبرنگار ورزشی اسپانیایی، داستانی مثال‌زدنی بود. این دو در باشگاه برنابئو با هم آشنا شدند ولی پایان رابطه‌شان شبیه یک کابوس بود‌؛ به ویژه برای لوسیا. با تصمیم چیچاریتو برای ترک رئال، مشکلات در زندگی آنها آغاز شد.

آیا فلورنتینو پرس و باشگاه مادریدی، ویژگی‌ای جادویی در حفظ بنیان خانواده دارند؟

داستان رافائل فان درفارت و همسرش سیلوی نیز همین‌طور بود. یک زندگی رمانتیک که کمتر کسی فکرش را می‌کرد رابطه آنها به جدایی منجر شود. او به عنوان یکی از سرشناس‌ترین همسران فوتبالیست‌های رئال در برنابئو حضور می‌یافت ولی کمتر کسی فکرش را می‌کرد به بدترین شکل ممکن زندگی مشترکش با فان درفارت به پایان برسد‌؛ خیانت بازیکن هلندی به همسرش و ارتباط با صمیمی‌ترین دوست سیلوی، باعث شد تا داستان زندگی آنها پایان تلخی داشته باشد.

طبق گزارش رادیو کاراکول، اوسپینا هرگونه احتمال آشتی کردن با خامس را رد کرده. او این روزها تمرکزش را بر روی طراحی لباس‌هایی قرار داده که با نام او به بازار عرضه می‌شوند و در این میان، گمانه‌زنی‌ها حکایت از حضور شخص سومی در رابطه آنها می‌دهد‌؛ هلگا لوکاتی روس که دلیل اصلی جدایی این زوج شده.

در این میان باید از کسانی نام برد که در رئال مانده‌اند و زندگی مشترک خودشان را دنبال می‌کنند: سرخیو راموس و همسرش پیلار روبیو که دو فرزند کوچک دارند. البته یکی از موارد استثنایی که ترک رئال، باعث گسیختن بنیان خانواده‌‌اش نشده، ایکر کاسیاس است که با همسرش سارا کاربونرو این روزها در پورتوی پرتغال زندگی می‌کنند.

حالا باید امیدوار بود این قانون نانوشته، گریبانگیر زندگی آلوارو موراتا که به تازگی با الیس کامپلوی ایتالیایی ازدواج کرده، نشود. این زوج جوان، هنگام حضور موراتا در یوونتوس با هم آشنا شدند و چند ماه پیش در ونیز جشن عروسی‌شان را برگزار کردند. پس از آن بود که موراتا رئال را ترک کرد و به چلسی پیوست و باید امیدوار بود شعله عشق در زندگی موراتا و همسرش خاموش نشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول