وام فوری 100 میلیونی بانک قوامین+شرایط دریافت


وام فوری 100 میلیونی بانک قوامین+شرایط دریافت

بخش عظیمی از جامعه ما در شرایط کنونی به دنبال دریافت وام فوری و بدون سپرده گذاری می باشند.متاسفانه میل به سرمایه گذاری میان مدت و بلند مدت برای اخذ تسهیلات ارزان قیمت کاهش داشته و طیف وسیعی از مردم بدون در نظر گرفتن شرایط وام و تسهیلات اقدام به دریافت تسهیلات با هر شرایطی می کنند.بانکها نیز از این شرایط بهره می برند و با استفاده از این نیاز...

بخش عظیمی از جامعه ما در شرایط کنونی به دنبال دریافت وام فوری و بدون سپرده گذاری می باشند.متاسفانه میل به سرمایه گذاری میان مدت و بلند مدت برای اخذ تسهیلات ارزان قیمت کاهش داشته و طیف وسیعی از مردم بدون در نظر گرفتن شرایط وام و تسهیلات اقدام به دریافت تسهیلات با هر شرایطی می کنند.بانکها نیز از این شرایط بهره می برند و با استفاده از این نیاز مشتریان گران ترین تسهیلات ممکن را به آنها می فروشند.وام فوری ۱۰۰ میلیونی بانک قوامین.

وام فوری 100 میلیونی بانک قوامین+شرایط دریافت

بانک قوامین در راستای اجرای سیاست های فروش خود اقدام به ارائه وام جدید بدون سپرده گذاری با استفاده از منابع آزاد خود نموده است.

وام فوری ۱۰۰ میلیونی بانک قوامین+شرایط دریافت

جزئیات طرح:

نرخ سود:۱۸ درصد مسدودی:دارد نرخ انسداد سپرده:۲۵ درصد از کل مبلغ وام. نحوه پرداخت:فوری تعداد اقساط:حداقل ۳۶ و حداکثر ۶۰ ماهه می باشد. سود پول مسدود شده:یک درصد

مثال۱:مشتری با سپرده گذاری ۱۰ میلیون تومان نزد بانک قوامین می تواند ۴۰ میلیون تومان وام ۱۸ درصد دریافت نماید.اقساط این وام ۶۰ ماهه و مبلغ هرقسط ۱٫۰۱۶٫۰۰۰ تومان می باشد.

مثال۲:مشتری با سپرده گذاری ۱۵ میلیون تومان نزد بانک قوامین می تواند ۶۰ میلیون تومان وام ۱۸ درصد دریافت نماید.اقساط این وام ۶۰ ماهه و مبلغ هرقسط ۱٫۵۲۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

مثال۳:مشتری با سپرده گذاری ۲۵ میلیون تومان نزد بانک قوامین می تواند ۱۰۰میلیون تومان وام ۱۸ درصد دریافت نماید.اقساط این وام ۶۰ ماهه و مبلغ هرقسط ۲٫۵۴۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

نحوه تضمین بر عهده شعبه می باشد و معمولاً کارمند اداری با تعهد اداری و یا محضری می باشد

مدارک وام:علاوه بر مدارک معمول تشکیل پرونده کپی از سند مسکن جهت تعمیر مسکن نیاز می باشد.

همچنین می توانید مطلب ایران بانکر با عنوان نحوه دریافت وام ۲۰۰ میلیونی بانک قوامین را نیز مطالعه نمایید.

وام فوری ۱۰۰ میلیونی بانک قوامین+شرایط دریافت

انواع وام های بانکی - بانک قوامین - شرایط دریافت وام بانک قوامین - وام فوری - وام فوری 100 میلیونی بانک قوامین - وام فوری 100 میلیونی بانک قوامین+شرایط دریافت - وام فوری بدون سپرده - وام فوری بدون سپرده گذاری - وام قرض الحسنه - وام چهاردرصد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری