طریقه بستن کراوات با 4 گره جدید و کاربردی


کراوات جزء ظریفی از پوشاک آقایان است که می تواند باعث شیک و رسمی تر به نظر رسیدن ظاهر شما شود بنابراین بهتر است در مهمانی ها و مجالس مختلف از کراوات استفاده کنید. طریقه بستن کراوات یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و شما می توانید از بین گره های مختلف گره ای زیبا را برای مدل بستن کراوات خود انتخاب کنید.

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

در این مطلب طریقه بستن کراوات با ۴ روش مختلف را به شما عزیزان آموزش می دهیم شما می توانید با الگوبرداری از این روش ها کراوات خود را با مدل گره دلخواه خود به زیبایی ببندید.

کراوات جزء ظریفی از پوشاک آقایان است که می تواند باعث شیک و رسمی تر به نظر رسیدن ظاهر شما شود بنابراین بهتر است در مهمانی ها و مجالس مختلف از کراوات استفاده کنید. طریقه بستن کراوات یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و شما می توانید از بین گره های مختلف گره ای زیبا را برای مدل بستن کراوات خود انتخاب کنید.

پاپیون و کراوات از انواع وسایل تزیینی هستند که آقایان برای زیبایی و جذابیت بیشتر مدل یقه لباس و ظاهر خود از آن ها استفاده می کنند. مدل و رنگ پاپیون و کراوات می تواند در جذابیت ظاهری شما تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ و مدل کراوات و پاپیون حساسیت لازم را به خرج دهید توجه داشته باشید که علاوه بر رنگ و طرح روش بستن پاپیون و نحوه بستن کراوات می تواند در زیبایی ظاهری شما تاثیرگذار باشد.

طریقه بستن کراوات با 4 گره جدید و کاربردی

طریقه بستن کراوات با چند گره جالب و زیبا

گره های کراوات مدل های مختلفی دارند و هر کدام از آن ها می توانند بعد از تمام کار نتیجه ای متفاوت داشته باشند. در ادامه این مطلب طریقه بستن کراوات با ۴ گره مختلف را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

طریقه بستن کراوات با 4 گره جدید و کاربردی

مدل بستن کراوات با گره های مختلف و زیبا

مدل گره ساده و مدل گره ون ویجک و مدل گره ترینتی و مدل گره پرات از انواع مدل گره های شیک و زیبا برای بستن کراوات هستند و شما می توانید با یادگیری این ۴ گره مختلف برای مهمانی ها و مکان های مختلف کراوات خود را به روش های متنوعی ببندید.

طریقه بستن کراوات با 4 گره جدید و کاربردی

مدل گره ساده

گره شرقی و یا گره ساده از انواع مدل گره های پرطرفدار و محبوب در شرق است و این مدل گره با نام هایی نظیر گره کنت و گره پتی نوئد نیز شناخته می شود. نحوه بستن کراوات با این گره به آسانی امکان پذیر است و از این نوع گره به ندرت در غرب استفاده می شود. گره ساده به شکل نامتقارن و فشرده است و برای کراوات های ضخیم و افراد قد بلند می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد. طریقه بستن کراوات با گره ساده به صورت زیر است:

طریقه بستن کراوات با 4 گره جدید و کاربردی
۱. در مرحله اول طریقه بستن کراوات با گره ساده با قسمت پشت کراوات که رو به جلو است شروع کنید٬ توجه داشته باشید که لبه پهن باید در سمت راست و لبه کوچک باید در سمت چپ قرار بگیرد همچنین نوک لبه کوچک تر باید کمی بالاتر از دکمه شکم باشد. برای بستن این گره باید لبه پهن را به حرکت در آورید.
۲. لبه پهن را از قسمت زیر لبه کوچک به سمت چپ انتقال دهید.
۳. در این مرحله لبه کوچک را به طور ثابت نگه دارید و لبه پهن را از روی لبه کوچک به سمت راست ببرید.
۴.لبه پهن را در قسمت حلقه گردن از سمت زیر به سمت بالا به خوبی بکشید.
۵. در این مرحله از طریقه بستن کراوات با گره ساده لبه پهن را از میان حلقه ای که در قسمت جلو ایجاد شده است به سمت پایین بکشید.
۶. برای محکم کردن گره ساده لبه پهن را به سمت پایین بکشید سپس گره را به سمت بالا ببرید و آن را به خوبی تنظیم کنید.

طریقه بستن کراوات با 4 گره جدید و کاربردی

گره ون ویجک

این مدل گره از انواع گره های استوانه ای شکل و بلند می باشد و اگر به درستی زده شود حالتی جالب و حلزونی شکل به خودش می گیرد. برای طریقه بستن کراوات با گره ون ویجک باید به صورت زیر عمل کنید:

طریقه بستن کراوات با 4 گره جدید و کاربردی
۱. ابتدا با لبه پهن کراوات در قسمت راست و لبه کوچک کراوات در قسمت چپ شروع کنید. نوک لبه کوچک کراوات باید مقداری بالاتر از دکمه شکم قرار بگیرد. توجه داشته باشید که برای بستن این گره نیز باید لبه پهن را حرکت دهید.
۲. لبه پهن کراوات را از روی لبه کوچک باید به سمت چپ ببرید.
۳. لبه پهن را از قسمت زیر لبه کوچک به سمت چپ ببرید.
۴. لبه پهن را به شکل ضربدر از روی لبه کوچک کراوات باید به سمت چپ ببرید. ( چرخش ۱ )‌
۵. لبه پهن را از زیر لبه کوچک دوباره به سمت راست ببرید.
۶. در این مرحله لبه پهن را به شکل ضربدر از روی لبه کوچک باید به سمت چپ ببرید. (‌ چرخش ۲ )
۷. دوباره لبه پهن را از زیر لبه کوچک کراوات به سمت راست ببرید.
۸. لبه پهن کراوات را به شکل ضربدر از روی لبه کوچک کراوات به سمت چپ ببرید. ( چرخش ۳ )
۹. لبه پهن را در قسمت حلقه گردن از سمت زیر به سمت بالا ببرید.
۱۰. با کشیدن لبه پهن به سمت پایین گره را محکم کنید سپس گره را به سمت بالا ببرید و آن را به خوبی تنظیم کنید. توجه داشته باشید که حلقه اول و دوم باید کمی از زیر حلقه سوم قابل مشاهده باشند.

.uad1cfcba74ff516d81a85eedb6eb7938 .uad1cfcba74ff516d81a85eedb6eb7938:active, .uad1cfcba74ff516d81a85eedb6eb7938:hover .uad1cfcba74ff516d81a85eedb6eb7938 .uad1cfcba74ff516d81a85eedb6eb7938 .ctaText .uad1cfcba74ff516d81a85eedb6eb7938 .postTitle .uad1cfcba74ff516d81a85eedb6eb7938:hover .postTitle
حتما بخوانید: آموزش تصویری بستن کراوات با 4 روش متفاوت و ساده

طریقه بستن کراوات با 4 گره جدید و کاربردی

گره ترینتی

گره ترینتی مدلی نسبتا جدید و شیک است در این مدل گره لبه کوچک به عنوان لبه فعال عمل می کند. گره ترینتی شکلی گرد و کمی نامتقارن ایجاد می کند که این حالت زیبا و چشمگیر است. طریقه بستن کراوات با گره ترینتی به صورت زیر است:

طریقه بستن کراوات با 4 گره جدید و کاربردی
۱. ابتدا با لبه کوچک در سمت راست و با لبه پهن در سمت چپ شروع نمایید توجه داشته باشید که نوک لبه پهن کراوات باید بالای سگک کمربند شما قرار بگیرد. این گره با حرکت دادن لبه کوچک زده می شود.
۲. لبه کوچک کراوات را روی لبه پهن کراوات به سمت چپ حرکت دهید.
۳. لبه کوچک کراوات را در قسمت حلقه گردن از سمت زیر به بالا ببرید.
۴. لبه کوچک را به سمت پایین و چپ بکشید.
۵. لبه کوچک کراوات را از قسمت زیر لبه پهن به سمت راست حرکت دهید.
۶. لبه کوچک را از قسمت وسط به سمت حلقه گردن بالا ببرید.
۷. لبه کوچک کراوات را از بین حلقه گردن عبور دهید و این لبه را پایین و به سمت چپ بکشید.
۸. لبه کوچک کراوات را به شکل ضربدر روی لبه پهن به سمت راست حرکت دهید سپس لبه کوچک را در حلقه گردن از قسمت زیر بالا بکشید.
۹. لبه کوچک کراوات را از بین حلقه ای که در مرحله قبل ایجاد شده است عبور دهید و آن را پایین بکشید و به صورت شل نگه دارید.
۱۰. لبه کوچک کراوات را از قسمت پشت لبه پهن به سمت راست حرکت دهید.
۱۱. در این مرحله از طریقه بستن کراوات با گره ترینتی لبه کوچک را به شکل ضربدر در قسمت جلو به سمت وسط حرکت دهید و از حلقه ای که در مرحله قبل ایجاد شده آن را به سمت بالا عبور بدهید.
۱۲. گره را محکم کنید و باقی مانده لبه کوچک را از قسمت پشت حلقه گردن در سمت چپ تو قرار دهید.

طریقه بستن کراوات با 4 گره جدید و کاربردی

گره پرات

گره پرات از انواع مدل گره های پهن و مرتب است و این مدل گره به راحتی با لباس شما هماهنگ می شود. برای طریقه بستن کراوات های سبک و پهن می توانید از این نوع گره به صورت روش زیر استفاده کنید:

طریقه بستن کراوات با 4 گره جدید و کاربردی
۱. در مرحله اول طریقه بستن کراوات با گره پرات با قسمت پشت کراوات که به سمت رو به جلو است شروع کنید سپس لبه پهن کراوات باید در سمت راست و لبه کوچک کراوات در سمت چپ قرار بگیرد. توجه داشته باشید که نوک لبه کوچک تر باید مقدرای بالاتر از دکمه شکم قرار بگیرد همچینن لبه پهن در این مدل گره لبه فعال است.
۲. لبه پهن کراوات را از زیر لبه کوچک تر به سمت چپ حرکت دهید.
۳. لبه پهن تر را از قسمت وسط به سمت حلقه گردن بالا ببرید.
۴. لبه پهن تر را از قسمت از حلقه گردن عبور دهید و به سمت چپ آن را پایین بکشید.
۵. لبه پهن تر را به شکل ضربدر از روی لبه کوچک تر به سمت راست حرکت دهید.
۶. در این مرحله از طریقه بستن کراوات با گره پرات لبه پهن را در حلقه گردن از قسمت زیر بالا بکشید.
۷. لبه پهن تر کراوات را از بین حلقه ای که در قسمت جلو ایجاد شده است پایین بکشید.
۸. لبه پهن تر را پایین بکشید تا گره کراوات به خوبی محکم شود سپس گره را به سمت بالا ببرید و آن را به درستی تنظیم کنید.

طریقه بستن کراوات با 4 گره جدید و کاربردی

در این مطلب با طریقه بستن کراوات با ۴ روش مختلف آشنا شدید که امیدواریم این گره های زیبا و مجلسی مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با یادگیری آن ها کراوات خود را به درستی ببندید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده آموزش انواع مدل بستن کراوات کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان