AMD از کارت گرافیک های حرفه ای Radeon RX Vega رونمایی کرد


AMD از کارت گرافیک های حرفه ای Radeon RX Vega رونمایی کرد

هم رسان: شرکت AMD از سری جدید و حرفه ای کارت های گرافیک Radeon RX Vega رونمایی کرد. به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از ابرگیزمو، AMD این واحدهای پردازشی(GPU) جدید را در رقابت با انویدیا برای رایانه های شخصی (PC) تولید کرده است. آخرین کارت پرچم داری که شرکت AMD عرضه کرده مربوط به کارت...

AMD از کارت گرافیک های حرفه ای Radeon RX Vega رونمایی کرد

هم رسان: شرکت AMD از سری جدید و حرفه ای کارت های گرافیک Radeon RX Vega رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از ابرگیزمو، AMD این واحدهای پردازشی(GPU) جدید را در رقابت با انویدیا برای رایانه های شخصی (PC) تولید کرده است. آخرین کارت پرچم داری که شرکت AMD عرضه کرده مربوط به کارت گرافیک Fury X در سال 2015 می شود و حالا پس از چند سال وقفه این بار با ارائه یک کارت پرچم دار جدید بار دیگر قدم به عرصه کارت های گران قیمت گذاشته است.
AMD پس از تیزرهای تبلیغاتی متعدد از معماری Vega در سال های گذشته، اکنون اطلاعات بیشتری را درباره این GPU ها در اختیار علاقه مندان قرار داده است. این شرکت سه کارت گرافیک جدید را عرضه خواهد کرد که یکی از آنها مدل پرچم دار و مجهز به سیستم خنک کننده مایع است.

AMD از کارت گرافیک های حرفه ای Radeon RX Vega رونمایی کرداین شرکت وعده داده پرچمدار جدیدش داری سرعت عملکرد 13.7 ترافلاپس است و کاربران در مقایسه با معماری قبلی کارت های رادئون بیش از 200 درصد از توان عملیاتی بیشتری در هر ساعت بهره می برند.
کارت گرافیک Radeon RX Vega 56 با 56 واحد پردازشی با قیمت 399 دلار بیست و سوم مرداد وارد بازار خواهد شد. پس از آن کارت گرافیک Vega 64 با 64 واحد پردازشی و فن خنک کننده با قیمت 499 دلار عرضه خواهد شد.
افرادی که تمایل به خرید نسخه Vega 64 مجهز به سیستم خنک کننده مایع را دارند باید بسته ویژه Radeon Pack را انتخاب کنند. بسته های رادئون (Radeon Packs) برای نسخه Vega 56 از قیمت 499 دلار و برای نسخه Radeon RX Vega 64 مجهز به سیستم خنک کننده مایع از قیمت 699 دلار آغاز خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...