اجلاس استانی نماز خراسان جنوبی 27 مهر برگزار می شود


خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی از برگزاری اجلاس استانی نماز همزمان با 27 مهرماه خبر داد و گفت: این اجلاس با محوریت نماز و فضای مجازی برگزار می شود.

سرویس : خراسان جنوبی - زمان : ۱۳۹۶/۵/۱۱ - ۱۴:۱۶ شناسه خبر : ۶۴۶۲۸۰

اجلاس استانی نماز خراسان جنوبی ۲۷ مهر برگزار می شود
خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی از برگزاری اجلاس استانی نماز همزمان با ۲۷ مهرماه خبر داد و گفت: این اجلاس با محوریت نماز و فضای مجازی برگزار می شود.
اجلاس استانی نماز خراسان جنوبی  27 مهر برگزار می شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام حسین کمیلی امروز (11 مرداد) در افتتاحیه شورای اقامه نماز منطقه دو کشور در خراسان جنوبی اظهار داشت: شورای اقامه نماز منطقه 2 کشور به میزبانی خراسان جنوبی در روزهای 11 و 12 مرداد برگزار می شود.


وی با بیان اینکه در این شورا موضوعات مختلفی تشکیل می شود، تصریح کرد: در شورای اقامه نماز منطقه 2 به بررسی راهکارهای ترویج نماز در فضای مجازی، بخش نامه های ستاد اقامه نماز، تفاهم نامه های ستاد اقامه نماز با دستگاه های اجرایی و راهکارهای اجرایی شدن آن ها می پردازیم.


دبیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز استان با 13 دستگاه اجرایی تفاهم نامه امضا کرده است، گفت: این تفاهم نامه ها تا پایان مرداد ماه تمام دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی بومی سازی خواهند شد.


حجت الاسلام کمیلی با توجه به اینکه اجلاس سراسری نماز نیمه دوم آذر ماه برگزار خواهد شد، ادامه داد: اجلاس استانی نماز در 27 مهرماه در خراسان جنوبی نیز همزمان با دیگر استان ها برگزار می شود و محوریت آن بر نماز و فضای مجازی است.


وی با تاکید بر اینکه باید از فضای مجازی برای ترویج، گسترش و توسعه نماز استفاده کنیم، گفت: ستاد اقامه نماز کشور چندین کانال از جمله قرار 17 را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

پایان پیام/404
اجلاس استانی نماز خراسان جنوبی  27 مهر برگزار می شود
اجلاس استانی نماز خراسان جنوبی  27 مهر برگزار می شوداجلاس استانی نماز خراسان جنوبی  27 مهر برگزار می شوداجلاس استانی نماز خراسان جنوبی  27 مهر برگزار می شوداجلاس استانی نماز خراسان جنوبی  27 مهر برگزار می شوداجلاس استانی نماز خراسان جنوبی  27 مهر برگزار می شوداجلاس استانی نماز خراسان جنوبی  27 مهر برگزار می شوداجلاس استانی نماز خراسان جنوبی  27 مهر برگزار می شوداجلاس استانی نماز خراسان جنوبی  27 مهر برگزار می شود
ضمیمه :
کلید ‫واژه‌ها:
اجلاس نماز خراسان جنوبی
|
ستاد اقامه نماز
|
بیرجند
|

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات هولناک از جنایات اشغالگران در گورهای دسته‌جمعی غزه