پسر جوان کاملا برهنه به مترو آمد +عکس


پسر جوان کاملا برهنه به مترو آمد +عکس  پسر جوان در حالی‌که غرق در موبایل بازی بود وارد مترو شد که جنجال بسیاری را با خود همراه کرد ماموران مترو او را سریعا پوشاندند. غرق شدن در دنیای مجازی و بازی های کامپیوتری به قیمت سنگینی برای یک مرد جوان به پایان رسید مرد برهنه در مترو فورا دستگیر شد. دستگیر مرد...

پسر جوان کاملا برهنه به مترو آمد +عکس

پسر جوان کاملا برهنه به مترو آمد +عکس

پسر جوان در حالی‌که غرق در موبایل بازی بود وارد مترو شد که جنجال بسیاری را با خود همراه کرد ماموران مترو او را سریعا پوشاندند. غرق شدن در دنیای مجازی و بازی های کامپیوتری به قیمت سنگینی برای یک مرد جوان به پایان رسید مرد برهنه در مترو فورا دستگیر شد.

پسر جوان کاملا برهنه به مترو آمد +عکس

دستگیر مرد لخت در مترو غرق در فضای مجازی

به گزارش پارس ناز مرد جوانی که ادعا می‌کرد در دنیای مجزای زندگی می‌کند به طرز نامناسبی وارد مترو شد از همان لحظه فیلم برداری های مسافران دیگر آغاز شد اما ماموران تلاش کردند تا هر چه سریعتر به این جنجال پایان دهند.
پسر جوان کاملا برهنه به مترو آمد +عکسعکس لخت در مترو در حال بازی با موبایل موبایلش

مسافران متعجب ایستگاه مترو در جنوب چین با مشاهده مردی که کاملا عریان و فقط با یک جفت کفش به سمت قطار می امد ماموران ایستگاه را با خبر کردند.کلیپ منتشر شده نشان میدهد که مردی عریان در ایستگاه متروی هنگ کنگ بدون دقت به دیگران درحالیکه با تلفن همراه موبایلش مشغول هست وارد قطار می‌شود

مردی که بعد از دستگیر ادعا کرده هست در دنیای مجازی و بازی کامپیوتری بوده هست که به این اوضاع از منزل بیرون آمده .او در پاسخ ماموران ایستگاه ادعا کرده هست که هیچ اطلاعی از اوضاع خود نداشته و به قدری در بازی موبایل موبایلش غرق بوده که متوجه لخت بودنش نبوده و این رفتار زشت او عمدی نبوده هست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عجایب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر مرد جذابی که با پولدار ترین خانم مدل اینستاگرام ازدواج کرد! + عکس ها و بیوگرافی