جدول رده بندی لیگ برتر خلیج فارس؛ پارس جم صدر را از پرسپولیس گرفت


خرداد:هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری 8 دیدار در دو روز(پنج شنبه و جمعه) پیگیری شد تا با مشخص شدن نتایج جدول رده بندی شکل بگیرد به گزارش ایلنا،در رور اول رقابت‌های هفته نخست پرسپولیس تهران دو بر صفر فولاد را شکست داد. استقلال...

خرداد:هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری 8 دیدار در دو روز(پنج شنبه و جمعه) پیگیری شد تا با مشخص شدن نتایج جدول رده بندی شکل بگیرد

به گزارش ایلنا،در رور اول رقابت‌های هفته نخست پرسپولیس تهران دو بر صفر فولاد را شکست داد. استقلال خوزستان در دقیقه 90 برابر تراکتورسازی به برتری رسید. سپیدرود رشت متحمل اولین شکست برابر نفت تهران شد و ذوب آهن اصفهان و سیاه جامگان هم به تساوی دو بر دو دست یافتند.

دومین روز هفته اول هم با برگزاری 4 دیدار دیگر پیگیری شد. پارس جنوبی جم به برتری پرگل مقابل گسترش فولاد تبریز رسید. سپاهان و سایپا در اصفهان به تساوی رضایت دادند. جدال پیکان و پدیده هم برنده نداشت. استقلال تهران هم در گام نخست برابر صنعت نفت آبادان متحمل شکست شد.

پارس جنوبی با برتری پرگلی که مقابل تبریزی‌ها کسب کرد به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول هفته اول قرار گرفت و پس از آن پرسپولیس و نفت تهران رده‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.


جدول رده بندی لیگ برتر خلیج فارس؛ پارس جم صدر را از پرسپولیس گرفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی