کارت بازی زبیدی برای پارس جنوبی صادر شد


کارت بازی زبیدی برای پارس جنوبی صادر شد

بازیکن فصل گذشته استقلال خوزستان که با فسخ یک طرفه قراردادش از این باشگاه جدا شد و به پارس جنوبی پیوست، در نهایت کارت بازی‌اش برای پارس جنوبی صادر شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، پس از پایان لیگ شانزدهم و وضعیت نابه‌سامان مالی استقلال خوزستان برخی از بازیکنان این تیم مانند مهدی زبیدی اقدام به فسخ یک طرفه قراردادشان کردند. او پس از فسخ قرارداد به پارس جنوبی پیوست و همین مساله باعث تنش بین این دو باشگاه شد.

عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان که پس از یک فصل دوری از این باشگاه به تیم سابقش باز گشته بود، درباره جدایی زبیدی این طور عنوان کرد که فسخ یک طرفه قرارداد مهدی زبیدی با استقلال خوزستان غیر قانونی است و باید به قراردادش با تیم اهوازی پایبند باشد اما امروز (پنج‌شنبه) پس از این که باشگاه پارس جنوبی تاییدیه‌های لازم را برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش کسب کرد، کارت بازیکنانش صادر شد که در بین آنها کارت بازی مهدی زبیدی هم وجود داشت؛ به ‌این‌ ترتیب از نظر سازمان لیگ مهدی زبیدی بازیکن پارس جنوبی است و حال باید دید واکنش مسئولان تیم خوزستانی نسبت به این اقدام چگونه است.

البته باید به این نکته نیز توجه کرد که بازیکنانی که کمتر از ۵۰ درصد قرارداد یک فصل را از باشگاه‌شان دریافت کنند، می‌توانند به صورت یک‌طرفه از تیم‌شان جدا شوند و به تیم دیگری بپیوندند. نمونه بارز آن، جدایی بازیکنان نفت تهران مانند آرش رضاوند، عباس بوعذار و ... است که جدایی آنها از نظر کمیته‌ انضباطی قانونی بوده است.

کارت بازی زبیدی برای پارس جنوبی صادر شد

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی