معرفی و آموزش برنامه لومیر Lumyer برای افزودن افکت های متحرک به تصویر


برنامه لومیر Lumyer جزو اپلیکیشن های حرفه‌ای ویرایش تصاویر و ویدیو به حساب می‌آید که قابلیت افزودن افکت های متحرک به تصاویر را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در این مقاله به معرفی و آموزش برنامه لومیر Lumyer خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه شوید. امروزه اپلیکیشن های ویرایش عکس و ویدیو از محبوبیت بسیاری در...

برنامه لومیر Lumyer جزو اپلیکیشن های حرفه‌ای ویرایش تصاویر و ویدیو به حساب می‌آید که قابلیت افزودن افکت های متحرک به تصاویر را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در این مقاله به معرفی و آموزش برنامه لومیر Lumyer خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه شوید.

امروزه اپلیکیشن های ویرایش عکس و ویدیو از محبوبیت بسیاری در میان کاربران برخوردارند. از جمله اپلیکیشن های ارائه شده در این زمینه می‌توان به اپلیکیشن لومیر Lumyer اشاره کرد. این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و شامل مجموعه متنوعی از افکت های واقعیت افزوده می‌شود.

از قابلیت های کاربردی اپلیکیشن Lumyer لومیر می‌توان به امکان قرار دادن افکت های واقعیت افزوده بر روی تصاویر و ذخیره آن‌ها با فرمت GIF گیف اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن لومیر Lumyer بپردازیم.

معرفی برنامه لومیر Lumyer

برنامه لومیر Lumyer از رابط کاربری ساده و کاربر پسندی بهره می‌برد و افکت های متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. از اصلی‌ترین قابلیت های ارائه شده توسط برنامه Lumyer لومیر می‌توان به امکان افزودن افکت های واقعیت افزوده به تصاویر اشاره کرد. بدین منظور کاربران می‌توانند با لمس آیکون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه به گالری گوشی خود مراجعه کنند و یا از طریق این برنامه نسبت به ثبت عکس اقدام نمایند.

معرفی و آموزش برنامه لومیر Lumyer برای افزودن افکت های متحرک به تصویر

پس از انتخاب و یا ثبت عکس به دسته‌بندی افکت های واقعیت افزوده برنامه لومیر Lumyer دسترسی خواهید داشت. با لمس هر یک از افکت ها می‌توانید پیش نمایش افکت مورد نظر را بر روی تصویر خود مشاهده کنید. علاوه بر آن کاربران می‌توانند با لمس افکت، موقعیت آن را بر روی تصویر خود تغییر دهند. برنامه لومیر Lumyer قابلیت قرار دادن همزمان دو افکت بر روی تصویر را در اختیار کاربران خود قرار داده است. بدین منظور پس از انتخاب اولین افکت، گزینه Add Effect موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه را لمس کرده سپس افکت دوم را انتخاب نمایید.

معرفی و آموزش برنامه لومیر Lumyer برای افزودن افکت های متحرک به تصویر

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه لومیر Lumyer شامل مجموعه‌ متنوعی از افکت های واقعیت افزوده مختلف می‌شود. به منظور دسترسی به تمامی افکت های واقعیت افزوده این برنامه و دانلود آن‌ها آیکون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس نمایید.

معرفی و آموزش برنامه لومیر Lumyer برای افزودن افکت های متحرک به تصویر

پس از افزودن افکت های مورد نظر خود می‌توانید با لمس گزینه Save در گوشه بالا و سمت راست صفحه، تصویر خود را در برنامه ذخیره کنید. برنامه Lumyer لومیر قابلیت ذخیره تصاویر متحرک با فرمت GIF گیف در گالری و یا به اشتراک گذاری مستقیم تصاویر از طریق سایر اپلیکیشن ها را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است.

معرفی و آموزش برنامه لومیر Lumyer برای افزودن افکت های متحرک به تصویر

از دیگر قابلیت های برنامه لومیر Lumyer می‌توان به امکان ضبط ویدیو با افکت های واقعیت افزوده اشاره کرد. بدین منظور تنها کافیست تا آیکون فیلم برداری موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه را لمس کرده و افکت مورد نظر خود را انتخاب کنید. اپلیکیشن Lumyer لومیر امکان تغییر افکت در هنگام فیلم برداری را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. بنابراین کاربران می‌توانند در حین فیلم برداری از چندین افکت مختلف استفاده کنند.

معرفی و آموزش برنامه لومیر Lumyer برای افزودن افکت های متحرک به تصویر

نقاط قوت:

ارائه مجموعه متنوعی از افکت های واقعیت افزوده

قابلیت قرار دادن افکت های واقعیت افزوده بر روی تصاویر

امکان ذخیره تصاویر متحرک با فرمت GIF

امکان ضبط ویدیو با افکت های واقعیت افزوده

امکان به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها

نقاط ضعف:

این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

دانلود از اپ استور

دانلود از کافه بازار

دانلود از گوگل پلی

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی