افتتاح پنجمین خانه ورزش روستایی در آرادان


افتتاح پنجمین خانه ورزش روستایی در آرادان

یک باب خانه ورزش روستاییی در روستای کند قلی‌خان آرادان با حضور کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان، افشار نادری فرماندار و فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان در این آیین اظهار کرد: تاکنون پنج خانه ورزش روستایی در شهرستان آرادان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان این که شهرستان آرادان در امر توسعه ورزش روستایی و همگانی و آماده کردن بستر لازم جهت پیشرفت این شهرستان در سکوهای قهرمانی، در جایگاهی خوبی در استان قرار دارد افزود: این مهم و ایجاد ظرفیت‌های لازم در شهرستان مدیون حمایت‌های نماینده پرتلاش و فرماندار شهرستان آرادان و تلاش همکاران ما در اداره ورزش و جوانان شهرستان است.

وی با بیان اینکه طرح خانه ورزش روستایی در روستاهایی که فاقد فضای ورزشی هستند اجرا می‌شود گفت: برای ایجاد این خانه‌ها شورای اسلامی روستایی می‌توانند با در اختیار نهادن یک ساختمان حداقل 40 متری زمینه ایجاد این مکان ورزشی را در روستای خود فراهم کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از تجهیز این اماکن ورزشی به برخی تجهیزات ورزشی از سوی این اداره کل خبر داد و اضافه کرد: ورزش و جوانان استان بعد از تجهیز این خانه‌ها به وسایلی همچون میز پینگ پنگ (تنیس)، فوتبال دستی، وسایل بدن سازی و شطرنج، مدیریت و نگهداری از آن را به شوراهای روستا واگذار می‌کند.

نماینده شهرستان‌های آرادان و گرمسار در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان این که 50درصد خانه‌های ورزش روستایی استان در دو شهرستان آرادان و گرمسار قرار دارند، گفت: تاکنون در شهرستان‌های آرادان و گرمسار هشت خانه ورزش روستایی افتتاح شده است که سهم شهرستان آرادان از آنها 5 خانه ورزش روستایی است.

غلامرضا کاتب با اشاره به ظرفیت موجود در ورزش روستایی افزود: همه تلاش خود را در خصوص توسعه روستاها در زمینه‌های گوناگون و از جمله ورزش به‌کار می‌گیریم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه