تماشا کنید: بسته الحاقی Norsca بازی Total War: Warhammer معرفی شد


تماشا کنید: بسته الحاقی Norsca بازی Total War: Warhammer معرفی شد

در تازه‌ترین اخبار، شرکت سگا و استودیو creative Assembly، ناشر و سازنده بازی Total War: Warhammer ، در یک تریلر بسته الحاقی جدیدی را تحت عنوان Norsca برای این عنوان معرفی کردند. با این که روز به روز به انتشار دومین قسمت از سه گانه Total War: Warhammer نزدیک می‌شویم، اما سازندگان این...

در تازه‌ترین اخبار، شرکت سگا و استودیو creative Assembly، ناشر و سازنده بازی Total War: Warhammer ، در یک تریلر بسته الحاقی جدیدی را تحت عنوان Norsca برای این عنوان معرفی کردند.

با این که روز به روز به انتشار دومین قسمت از سه گانه Total War: Warhammer نزدیک می‌شویم، اما سازندگان این مجموعه دست از پشتیبانی از اولین عنوان این سری، یعنی بازی Total War: Warhammer برنداشته و در تازه‌ترین اقدام خود بسته الحاقی Norsca را برای این بازی معرفی کرده است.

همانطور که از نام این محتوای قابل دانلود پیداست، این بسته مختص به یکی از قبیله‌های خونخوار و مرگبار دنیای کهن، یعنی قبلیه Norsca است. این مردمان که در زمره خطرناک‌ترین و بی‌رحم‌ترین ساکنان دنیای وارهمر قرار دارند، تحت فرماندهی Wulfrik The Wanderer و Throgg پادشاه ترول‌ها (ترول‌: موجودات غول پیکر افسانه‌ای که دارای نژاد‌های مختلفی هستند.) به دنبال تثبیت و ایجاد قلمروی خود هستند.

در این بسته الحاقی علاوه بر قبلیه Norsca، قبلیه Wintertooth نیز قابل بازی است و بازیکنان می‌توانند علاوه بر نژاد‌های موجود در بازی، این حکومت‌ها را نیز انتخاب کنند.

این بسته الحاقی از چند طریق قابل دریافت است و به طور رسمی با قیمت 9 دلار و 99 سنت قابل خریداری بوده و برای کسانی که بازی Total War: Warhammer II را پیش‌ خرید کرده اند، به طور رایگان در دسترس خواهد بود.

بیش از این شما را منتظر نگذاشته و به تماشای تریلر معرفی این بسته الحاقی دعوتتان می‌کنیم.

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: بسته الحاقی Norsca بازی Total War: Warhammer معرفی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟