پایان دزدی‌های سریالی 4 زن فال فروش


2 جاری و 2 دوست که پشت چراغ قرمز فال می‌فروختند، نقشه سرقت از مغازه‌های عمده‌فروشی بازار را کشیدند.

پایان دزدی‌های سریالی ۴ زن فال فروش

پایان دزدی‌های سریالی 4 زن فال فروش
اجتماع > اجتماعی - ۲ جاری و ۲ دوست که پشت چراغ قرمز فال می‌فروختند، نقشه سرقت از مغازه‌های عمده‌فروشی بازار را کشیدند.

14تیر‌ماه امسال صاحب یک مغازه عمده فروشی پوشاک در بازار تهران به اداره پلیس رفت و خبر از دستبرد به مغازه‌اش داد. وی گفت:ساعتی قبل 4زن جوان وارد مغازه‌ام شدند و شروع به پرس و جو در مورد اجناس مغازه کردند. آنها درخصوص اینکه مغازه‌ای اجاره کرده و قصد خرید اجناس به‌صورت عمده برای مغازه‌شان دارند سر صحبت را با من باز کردند و قرار شد بعد از چند روز قیمت‌ها را برآورد کرده و با من تماس بگیرند.

پس از رفتن آنها متوجه شدم که چند بسته از لباس‌ها سرقت شده است. چون کارم عمده‌فروشی است معمولا چندین دست از لباس‌ها را داخل کیسه می‌گذارم که ارزش این لباس‌های بسته‌بندی شده از یک میلیون تا 3میلیون است. وی ادامه داد: وقتی متوجه سرقت شدم تصاویر دوربین مداربسته مغازه‌ام را بازبینی کردم ودیدم یکی از زنانی که چادر به سرش بود، ‌زمانی که همدستانش از من سؤال می‌پرسیدند آرام به سمت بسته‌ها رفته و کیسه لباس را زیر چادرش مخفی کرد و به سرقت برد.

دستگیری

با اعلام این شکایت، ‌گروهی از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی با دستور قاضی ویژه سرقت تحقیقات خود را شروع کردند و با چند شکایت مشابه دیگر در این زمینه روبه‌رو شدند و پی بردند که 4زن مرموز به‌صورت سریالی دست به سرقت از مغازه‌ها در بازار تهران می‌زنند. همچنان که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت 24تیر‌ماه نخستین مالباخته با پلیس تماس گرفت و به مأموران گفت سارقان مغازه‌اش را به‌صورت اتفاقی در بازار تهران دیده که در حال پرسه زدن هستند.

پیش از رسیدن پلیس مرد مغازه‌دار دست به‌کار شده و با کمک کسبه‌های دیگر و مردم هر 4زن را به دام انداخته بود که با حضور مأموران متهمان به اداره آگاهی منتقل شدند. متهمان که 2جاری و 2 دوست هستند در بازجویی‌های نخست خود را بیگناه دانستند اما وقتی شواهد را علیه خود دیدند ناچار شدند سرقت‌های سریالی را گردن بگیرند. یکی از آنها گفت: ما پشت چراغ قرمزها فال می‌فروشیم و اسفند دود می‌کنیم. اما خرج زندگی‌مان تأمین نمی‌شد. همین شد که نقشه سرقت کشیدیم و بسته‌های پوشاکی که سرقت می‌کردیم را در مغازه‌ها، ‌تولیدی‌ها و فروشگاه‌های لباس می‌فروختیم.

اگرچه متهمان سرقت‌های سریالی را در اداره آگاهی گردن گرفتند اما وقتی به دادسرای ویژه سرقت منتقل شدند مدعی شدند که بیگناه هستند و به اشتباه دستگیر شده‌اند. یکی از آنها گفت: ما برای خرید به بازار تهران رفتیم و آن زنی که چادر به سر داشته فقط شباهت ظاهری به یکی از دوستانش داشته است.به گزارش همشهری، متهمان با قرار بازداشت روانه زندان شده و تحقیقات در رابطه با سرقت‌های احتمالی این 4زن ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!