مراجع قانونی در لزوم رعایت حجاب داخل خودرو‌ها، تردیدی ندارند


پول‌نیوز - سردار سید مسعود جزایری با بیان اینکه هیچ مرجع قانونی و رسمی، در مورد الزام رعایت حجاب در خودرو‌ها تردید ندارد، افزود: رعایت قانون توسط آحاد مردم و اجرای صحیح قانون توسط مجریان ذیربط، از الزامات بدیهی جوامع مدنی است که خدشه بر آن،...

مراجع قانونی در لزوم رعایت حجاب داخل خودرو‌ها، تردیدی ندارندپول‌نیوز - سردار سید مسعود جزایری با بیان اینکه هیچ مرجع قانونی و رسمی، در مورد الزام رعایت حجاب در خودرو‌ها تردید ندارد، افزود: رعایت قانون توسط آحاد مردم و اجرای صحیح قانون توسط مجریان ذیربط، از الزامات بدیهی جوامع مدنی است که خدشه بر آن، بی‌نظمی و مخدوش سازی انتظامات جامعه را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: عدم رعایت حجاب اسلامی و ترویج بی‌بندوباری از جمله اولویتهای جنگ نرم دشمن و صهیونیزم جهانی علیه اسلام عزیز می‌باشد و لذا همواره در برابر این قانون الهی سنگ اندازی می‌کنند.

جزایری گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی بایستی نسبت به وظیفه خود در اجرای قوانین و مقرراتی که در همین زمینه وضع کرده اهتمام بیشتری داشته باشد.

وی در پایان اظهار کرد: با وجود کم کاری بسیاری از دستگاه‌های مسئول در این زمینه، نیروی انتظامی نسبت به وظایف خود در امر حجاب و عفاف اهتمام کافی را داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری