شورای نگهبان بی هراس از هجمه‌ها به کار خود ادامه می‌دهد


شورای نگهبان بی هراس از هجمه‌ها به کار خود ادامه می‌دهد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: این شورا در چارچوب وظایفی که قانون اساسی برعهده اش گذاشته، فعال است و بدون هیچ هراسی از هجمه‌ها و تبلیغات سوء علیه این نهاد، به کارش ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان تاکید کرد: این شورا در چارچوب وظایفی که قانون اساسی برعهده اش گذاشته، فعال است و بدون هیچ هراسی از هجمه‌ها و تبلیغات سوء علیه این نهاد، به کارش ادامه می‌دهد.

عضو حقوقدان شورای نگهبان درباره تعامل فقها و حقوقدانان این شورا گفت: در قانون اساسی وظایفی برای همه اعضا تعیین شده است و آنان در چارچوب این وظایف تعامل بسیار خوبی دارند.

وی افزود: البته آنچه که اصطلاحا در دانشگاه‌ها و حوزه‌ها به عنوان بحث‌های طلبگی و کارشناسی مطرح شده در شورای نگهبان همیشه داغ است.

کدخدایی گفت: بحث‌های مختلفی می‌شود، اما فقهای محترم با بزرگواری تحمل می‌کنند و عنایت دارند که اگر اعضای حقوقدان نظراتی را مطرح می‌کنند آن را بشنوند و درباره آن مباحثه می‌شود.

وی افزود: در نهایت آنچه تعیین کننده است رای گیری است که در پایان مباحثات و مذاکرات انجام می‌شود و نتیجه کار را روشن می‌کند./۱۳۲۳/۱۰۲/ب2

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوئیس دارایی‌های روسیه را مسدود کرد