عکس ؛ حمایت همه جانبه سرخ پوشان از سوی هواداران !


تیم تراکتورسازی با شرایط سختی لیگ هفدهم را آغاز خواهد کرد؛ یحیی گل محمدی با توجه به اینکه نتوانست بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد، تیمی جوان را راهی مسابقات خواهد کرد. او در بسیاری از پست ها کمبود بازیکن دارد و امیدوار است با حضور چند بازیکن باتجربه در کنار جوان های گمنام بتواند نتایج خوبی کسب کند. در چنین شرایطی گل محمدی روی حمایت هواداران...

تراکتورسازی با شرایط سختی لیگ هفدهم را آغاز خواهد کرد

عکس ؛ حمایت همه جانبه سرخ پوشان از سوی هواداران !

نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۸
عکس ؛ حمایت همه جانبه سرخ پوشان از سوی هواداران !

هواداران تراکتورسازی در بازی های تدارکاتی حمایت خوبی از تیمشان کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم تراکتورسازی با شرایط سختی لیگ هفدهم را آغاز خواهد کرد؛ یحیی گل محمدی با توجه به اینکه نتوانست بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد، تیمی جوان را راهی مسابقات خواهد کرد. او در بسیاری از پست ها کمبود بازیکن دارد و امیدوار است با حضور چند بازیکن باتجربه در کنار جوان های گمنام بتواند نتایج خوبی کسب کند.

در چنین شرایطی گل محمدی روی حمایت هواداران هم حساب کرده است. در تمرینات پیش فصل و بازی های تدارکاتی قبل از شروع لیگ هواداران تراکتورسازی استقبال خوبی انجام دادند. آنها حتی در بازی هایی که در تهران برگزار شد نیز به حمایت از تراکتور پرداختند تا نشان دهند انگیزه زیادی برای موفقیت دارند.

بی تردید تراکتورسازی در لیگ هفدهم به حضور هوادارانش بیشتر از سال های گذشته نیاز دارد. پرشورها که مقطعی ورزشگاه ۸۰ هزار نفری یادگار امام(ره) تبریز را پر می کردند، حالا باید در لیگ هفدهم نیز خاطرات تلخ را تکرار کنند تا تیمشان نتایج مطلوبی کسب کند. قطعا حمایت هواداران از نظر انگیزشی به تراکتور کمک زیادی خواهد کرد.

عکس ؛ حمایت همه جانبه سرخ پوشان از سوی هواداران !

دسته بندی ها : اخبار داغ , چند رسانه ای , گالری عکس , لیگ برتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا