تعداد دانلود‌ اپلیکیشن گوگل Duo در گوگل‌پلی از مرز 100 میلیون عبور کرد


از زمان معرفی اپلیکیشن‌های Duo و Allo توسط گوگل، به‌نظر می‌رسد که گوگل Duo بسیار کاربردی‌تر و کامل‌تر از‌ گوگل Allo بوده است. با اینکه مسنجر Allo بعد از گذشت یک سال از زمان معرفی، هنوز از قابلیت ساده‌ای مانند نسخه دسکتاپ پشتیبانی نمی‌کند، اما اپلیکیشن Duo از همان ابتدا یک برنامه جامع و کامل در زمینه‌ی مکالمه ویدیویی بوده...

از زمان معرفی اپلیکیشن‌های Duo و Allo توسط گوگل، به‌نظر می‌رسد که گوگل Duo بسیار کاربردی‌تر و کامل‌تر از‌ گوگل Allo بوده است. با اینکه مسنجر Allo بعد از گذشت یک سال از زمان معرفی، هنوز از قابلیت ساده‌ای مانند نسخه دسکتاپ پشتیبانی نمی‌کند، اما اپلیکیشن Duo از همان ابتدا یک برنامه جامع و کامل در زمینه‌ی مکالمه ویدیویی بوده است.

تبلیغات
سایت خودرو / خرید پاوربانک / آموزش بازاریابی

تعداد دانلود‌ اپلیکیشن گوگل Duo در گوگل‌پلی از مرز 100 میلیون عبور کرد

این برنامه‌ به‌تازگی از مرز 100 میلیون دانلود در گوگل‌پلی عبور کرده که رقم قابل‌توجهی است. البته از این تعداد، افرادی هستند که برنامه را دو یا چند بار دریافت کرده‌اند، اما باتوجه به‌ آمار منتشر شده درصد زیادی این برنامه را برای اولین‌بار بر روی گوشی خود نصب کرده‌اند. گوگل Duo برای تماس‌های ویدیویی بسیار مناسب است و برای استفاده از آن، دو طرف مکالمه باید برنامه را بر روی گوشی خود نصب کرده باشند.

گوگل از زمان انتشار این برنامه قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه کرده است. به‌عنوان نمونه قابلیت تماس صوتی در ماه آوریل و قابلیت تصویر در تصویر که مختص به اندروید O است، در ماه مه به‌ برنامه اضافه شده است. درمجموع این برنامه یکی از بهترین گزینه‌ها برای تماس ویدیویی است. اگر تاکنون از این برنامه استفاده کرده‌اید، نظرات خود را ‌در مورد برنامه با ما به‌اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی