امیدواری آقای سرمربی برای جذب ستاره قلعه نویی


نادر دست‌نشان درمورد شرایط تیم ملوان و برنامه‌های آماده‌سازی این تیم، گفت: در سوادکوه اردویی با تمرینات استقامتی و قدرتی داشتیم آن هم در ارتفاع 2 هزار متری از سطح دریا. بعد از آن هم در لب ساحل و داخل آب تمرینات قدرتی و استقامتی‌مان ادامه پیدا کرد و از فردا هم تمرینات سرعتی خود را آغاز می‌کنیم، سپس به تهران می‌آییم تا در...

دست‌نشان: امیدوارم پهلوان به ملوان بیاید

امیدواری آقای سرمربی برای جذب ستاره قلعه نویی

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۸
امیدواری آقای سرمربی برای جذب ستاره قلعه نویی

نادر دست‌نشان درمورد شرایط تیم ملوان و برنامه‌های آماده‌سازی این تیم، گفت: در سوادکوه اردویی با تمرینات استقامتی و قدرتی داشتیم آن هم در ارتفاع ۲ هزار متری از سطح دریا.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نادر دست‌نشان درمورد شرایط تیم ملوان و برنامه‌های آماده‌سازی این تیم، گفت:

در سوادکوه اردویی با تمرینات استقامتی و قدرتی داشتیم آن هم در ارتفاع ۲ هزار متری از سطح دریا. بعد از آن هم در لب ساحل و داخل آب تمرینات قدرتی و استقامتی‌مان ادامه پیدا کرد و از فردا هم تمرینات سرعتی خود را آغاز می‌کنیم، سپس به تهران می‌آییم تا در اردویی تدارکاتی دو بازی دوستانه انجام دهیم. روز سه‌شنبه با استقلال خوزستان بازی می‌کنیم و پنج‌شنبه هم قصد داشتیم با یک حریف لیگ برتری دیگر بازی انجام دهیم که هنوز این حریف‌مان مشخص نیست و شاید مجبور شویم با تیم لیگ یکی بازی کنیم.

دست‌نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی در مورد آغاز لیگ یک در ۱۵ مرداد گفت:

تاریخ خوبی برای شروع مسابقات انتخاب شده و با توجه به فاصله بین دو فصل مسابقات تیم‌ها سازماندهی خوبی انجام دادند اما امیدوارم در قرعه‌کشی لیگ برخی از مسائل لحاظ شود و به تیم‌ها اجحاف نشود اینکه مجبور شویم در گرمای ۵۰ درجه در جنوب کشور بازی کنیم و در سرما به شهرهایی مثل تبریز برویم.

دست‌نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی درمورد درخواست این باشگاه برای جذب احسان پهلوان بازیکن ذوب‌آهن گفت:

احسان پهلوان سرباز است و تحصیل هم نمی‌کند و فصل گذشته هم که برای اینکه در ذوب‌آهن بازی کند مرخصی گرفته بود. اکنون قانون هر چه بگوید ما از آن تبعیت می‌کنیم تیم‌های نظامی مثل ملوان و فجر اکنون می‌توانند بازیکن جذب کنند و ما منتظریم که ببینیم قانون چه تصمیمی در این مورد می‌گیرد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال ملی , لیگ آزادگان
برچسب ها : احسان پهلوان بازیکن ذوب‌آهن, باشگاه ملوان بندرانزلی, ستاره ملی پوش ذوب آهن, شرایط تیم ملوان بندرانزلی, نادر دست‌نشان سرمربی ملوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)