انتقاد از واگذاری مسئولیت برگزاری آزمون سراسری در قائم شهر به دانشگاه آزاد


انتقاد از واگذاری مسئولیت برگزاری آزمون سراسری در قائم شهر به دانشگاه آزاد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر، گفت: هر ساله در برگزاری آزمون سراسری در شهرستان قائم‌شهر که مسئولیت آن بر عهده دانشگاه آزاد واحد قائم‌شهر است ضعف‌هایی وجود دارد و آموزش و پرورش بارها اعتراض خانواده‌ها را به دانشگاه انتقال داد اما همچنان هیچ اتفاقی نیفتاده است.

سیدمحمد رسولی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آموزش و پرورش حدود 10 سال است که مسئول برگزاری کنکور سراسری نیست و این مسئولیت در کشور به آموزش عالی و در شهرستان‌ها به دانشگاه آزاد محول شد.

وی افزود: هر ساله در برگزاری آزمون سراسری در شهرستان قائم‌شهر که مسئولیت آن بر عهده دانشگاه آزاد واحد قائم‌شهر است ضعف‌هایی وجود دارد و خانواده‌ها معترض هستند و آموزش و پرورش بارها اعتراض خانواده‌ها را به دانشگاه انتقال داد اما همچنان هیچ اتفاقی نیفتاده است.

رسولی تصریح کرد: امسال نیز دانش آموزان کنکور سراسری از ابتدای برگزاری آزمون تا انتهای مشکل داشتند که خانواده‌ها اعتراضات را اعلام کردند، آموزش و پرورش نیز این اعتراضات را به مسئولان بالاتر انتقال داد و دیگر آموزش و پرورش بیش از این نمی‌تواند در این زمینه ورد پیدا کند چراکه این مرکز مسئول برگزاری آزمون نیست.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر درباره اعتراضاتی که دانش آموزان از طریق خانواده‌های خود به آموزش و پرورش انتقال دادند، گفت: اعتراضات دانش آموزان بیشتر در زمینه تأخیر در آغاز آزمون بود و نیز سروصدای کارکنان و مراقبان داخل جلسه است. رفت و آمدهای بی جهت مراقبان و اینکه صدای زیاد کفش‌ها مانع تمرکز دانش آموزان شد و نیز صحبت‌های آنها و همچنین داوطلبان با همدیگر صحبت می‌کردند و نظمی در جلسه آزمون نبود، فضای سالن گرم و نور کافی نبود، چپ دست‌ها صندلی مخصوص خود را نداشتند و نیز دانش آموزان معلول که باید برایشان یک منشی در نظر گرفته می‌شد انجام نشد.

این مسئول، گفت: با توجه به اینکه هر ساله این اعتراضات به رئیس دانشگاه‌ آزاد شهرستان قائم‌شهر انتقال داده می‌شود باز هم همچنان به تخلفات در برگزاری آزمون سراسری ادامه می‌دهند. فرماندار و نمایندگان شهرستان قائم‌شهر نیز باید در این زمینه وارد شوند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک