نمایشگاه البرز ; معرفی رنو کپچر


نمایشگاه البرز ; معرفی  رنو کپچر

کپچر کراس‌اوور کامپکت شرکت خودروسازی رنو است که در ابتدا در قالب یک طرح مفهومی در نمایشگاه خودرو ژنو 2011 به‌ نمایش گذاشته شد؛ اما نسخه‌ی تجاری این خودرو در سال 2013 و در همان نمایشگاه رونمایی و فروش آن نیز در آوریل همان سال در کشور فرانسه آغاز شد.این کراس اور کوچک شهری رنو بسیار زیبا...

صفحه اصلی اطلاع رسانی اخبار جزئیات خبر
جزئیات خبر

نمایشگاه البرز ; معرفی "رنو کپچر"

1396/4/17
نمایشگاه البرز ; معرفی "رنو کپچر"

به گزارش ایرانی کار، رنو کپچر نیز جزو خودرو هایی بود که در چهارمین نمایشگاه خودرو البرز که در تاریخ 13 تا 16 تیرماه سال 96 برگزار شد، معرفی گردید.

کپچر کراس‌اوور کامپکت شرکت خودروسازی رنو است که در ابتدا در قالب یک طرح مفهومی در نمایشگاه خودرو ژنو 2011 به‌ نمایش گذاشته شد؛ اما نسخه‌ی تجاری این خودرو در سال 2013 و در همان نمایشگاه رونمایی و فروش آن نیز در آوریل همان سال در کشور فرانسه آغاز شد.
این کراس اور کوچک شهری رنو بسیار زیبا و جذاب است. ظاهر پرغرور و جدی این خودرو با اختلاف رنگ بدنه با سقف خودرو بر زیبایی کپچر افزوده است. طیف وسیعی از امکانات برای این خودرو به صورت استاندارد تعریف شده است تا راحتی بیشتری برای سرنشینان خود فراهم کند و حس لوکس بودن و لذت رانندگی را منتقل نماید. این خودرو جاداری یک خودروی شاسی بلند و چابکی یک خودروی کوچک سواری را در هم آمیخته و بعنوان یک خودروی نو با طراحی متفاوت، سبک زندگی نوینی را به شما خواهد بخشید.
موتور 4 سیلندر خطی با توربو شارژر (TCE 120): این موتور یک رانندگی اقتصادی با کارایی بالا را به همراه فراهم آوردن 120 اسب بخار و 190 نیوتن متر گشتاور در 2000 دور در دقیقه، در اختیار شما می گذارد. یک رانندگی نرم و روان از طریق همراهی گیربکس 6 سرعته اتوماتیک 2 کلاچه با موتور فوق در انتظار شماست.
گیربکس اتوماتیک دو کلاچه (EDC): این گیربکس بر روی موتور Tce 120 بوده و به شما اجازه شتاب گیری نرم و بدون تکان یا افت توان را می دهد. مصرف سوخت در این حالت قابل مقایسه با گیربکس مشابه معمولی می باشد.
مصرف سوخت و آلایندگی بسیار کم: این خودرو با استاندارد آلایندگی یورو 5 و مصرف سوخت ترکیبی 5.4 لیتر در 100 کیلومتر ، یک خودرو بهینه با مصرف پایین به حساب می آید.

نمایشگاه البرز ; معرفی "رنو کپچر"
اولین نفری باشید که دیدگاه ارسال می نماید.

منبع خبر : IRANeCAR

دیدگاه جدید

ثبت دیدگاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی