شبکه اجتماعی ویسگون + دانلود


شبکه اجتماعی ویسگون: امروزه قصد داریم یکی از شبکه های اجتماعی ایرانی را برای شما معرفی کنیم . ( با زوم تک همراه باشید) ویسگون یکی از شبکه های قدرتمند و حرفه ای است که امکان اشتراک گذاری را برای کاربران فراهم کرده است ،  البته می توانیم بگوییم مانند اینستاگرام شما می توانید تصاویر دلخواهتان نوشته شبکه اجتماعی ویسگون + دانلود اولین بار...

شبکه اجتماعی ویسگون + دانلود

شبکه اجتماعی ویسگون: امروزه قصد داریم یکی از شبکه های اجتماعی ایرانی را برای شما معرفی کنیم . ( با زوم تک همراه باشید)

ویسگون یکی از شبکه های قدرتمند و حرفه ای است که امکان اشتراک گذاری را برای کاربران فراهم کرده است ، البته می توانیم بگوییم مانند اینستاگرام شما می توانید تصاویر دلخواهتان را با دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید و به عنوان بهترین جایگزین برای اینستاگرام محسوب خواهد شد.

در این اپلیکیشن شما می توانید تصاویر دیگر کاربران را ببنید و در مورد آنها نظر بدهید و هر کدام را که می خواهید لایک کنید.

یکی از نکته های جالبی که در این شبکه اجتماعی وجود دارد و آن را متفاوت می کند امکان دانلود و حتی شخصی سازی دسته های تصویری می باشد.

کار با اپلیکیشن

برای شروع باید مانند دیگر اپلیکیشن ها حساب کاربری خود را در آن ثبت کنید . البته شما می توانید برای شروع به عنوان یک کاربر مهمان وارد شوید و با کارکرد برنامه آشنا شوید ، البته شما نمی توانید پست ها را مشاهده کنید و این بخش مستلزم ثبت نام می باشد. به محض ورود به برنامه شما به سادگی و کاربر پسند بودن روابط کاربری آن پی خواهید برد.

اگر می خواهید با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شوید تنها کافی است آن را بر روی گجت های اندرویدی خود نصب کنید.

صفحه اصلی برنامه به صورت پیش فرض بر روی صفحه اصلی خانه قرار داشته است که شامل لیستی از همه ی پست های کاربران می باشد اگر می خواهید پستی را برای خود اضافه کنید باید بر روی آیکون + در پایین صفحه اصلی کلیک کنید.

یکی از قابلیت های جذاب در این اپلیکیشن این است که شما می توانید پست خود را در دسته مربوط قرار دهید و سپس آن را ارسال کنید. اگر این کار را انجام دهید بعدها راحت تر می توانید پست های خود را مدیریت کنید .

در برنامه آیکون های دیگری نیز وجود دارد که به شما کمک می کنید آخرین مطلب و مطالب منتخب خود را نیز مشاهده کنید.

اگر به دنبال مطلب خاصی نیز هستید می توانید از موتور جستجویی برنامه کمک بگیرید.

شبکه اجتماعی ویسگون + دانلودشبکه اجتماعی ویسگون + دانلودنکات قوت برنامه :

۱)رابط کاربری ساده و قابل فهم

۲)نمایش پست ها به صورت فلیتر شده

۳) امکان دسته بندی موضوعی مطالب

۴)ارسال نظر برای هر تصویر

۵)لایک برای هر تصویر

و……

هم اکنون می توانید این اپلیکیشن را از کافه بازار دانلود نمایید.

شبکه اجتماعی ویسگون + دانلود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس