حمید بابازاده: انتظار قهرمانی از تیم استقلال، انتظاری بی جا نیست


حمید بابازاده: انتظار قهرمانی از تیم استقلال، انتظاری بی جا نیست

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که این...

طرفداری- حمید بابازاده در مورد شرایط استقلال در قیاس با فصل گذشته گفت:

ما سال گذشته را با تغییرات زیادی شروع کردیم و تیم فلسفه جدیدی را دنبال می‌کرد. ما در ابتدا بدشانسی آوردیم و برای شکل‌گیری تیم به زمان احتیاج داشتیم تا بازیکنان هماهنگ شوند. در ادامه خوشبختانه نتایج خوبی گرفتیم و نایب قهرمان شدیم. امسال هم در ادامه روند سال قبل توانستیم در هر پست مهره‌های خوبی جذب کنیم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال ادامه داد:

ما به دو سه مهره احتیاج داشتیم تا برخی نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. البته تعدادی بازیکن دیگر هم جذب کردیم که می‌توانند استقلال را برای فصل بعد قوی‌تر کنند. با اضافه شدن چند بازیکن باتجربه مثل جباری و منتظری و بازیکنان باکیفیتی مثل شجاعیان، شهباززاده، بیت‌سعید و چند بازیکن خوب، فصل خوبی را در پیش خواهیم داشت.

«آیا داشتن توقع قهرمانی از استقلال به‌جاست؟»، بابازاده در پاسخ به این پرسش اظهار داشت:

در تمام سال‌هایی که به‌عنوان بازیکن و مربی در استقلال حضور داشتم، همه استقلالی‌ها از این تیم توقع قهرمانی داشته‌اند. با توجه به کیفیت فنی تیم در نیم‌فصل دوم سال قبل و بازیکنانی که جذب کردیم، همه از این تیم انتظار قهرمانی دارند و این انتظار بی‌جا نیست.

به نقل از تسنیم، وی همچنین تصریح کرد:

تمام مجموعه استقلال نهایت توان خود را می‌گذارد تا این تیم قهرمان شود. من در تمام قهرمانی‌های استقلال در چند سال اخیر، کنار تیم بودم و معتقدم این تیم هم می‌تواند قهرمان شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید