مسابقات بوکس جوانان آسیا در بانکوک تایلند/رضا حسن نیا تنها شانس مدال ایران


مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا از روز شنبه 11 تیر با شرکت بیش از 120 بوکسور در شهر بانکوک کشور تایلند آغاز شد امروز در نخستین مبارزه امروز اشکان رضایی نماینده وزن ۵۶ کیلوگرم تیم ملی جوانان با شکست مقابل بوکسور...

مسابقات بوکس جوانان آسیا در بانکوک تایلند/رضا حسن نیا تنها شانس مدال ایران

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا از روز شنبه 11 تیر با شرکت بیش از 120 بوکسور در شهر بانکوک کشور تایلند آغاز شد

امروز در نخستین مبارزه امروز اشکان رضایی نماینده وزن ۵۶ کیلوگرم تیم ملی جوانان با شکست مقابل بوکسور کشور میزبان از گردونه رقابت ها کنار رفت و از کسب مدال بازماند.

همچنین دیگر نماینده بوکس ایران در دیدار دوم، اشکان رشید در وزن ۶۴ کیلوگرم بود که مقابل بوکسور ازبکستانی شکست خورد.

در دو دیدار دیگر نیز مهدی ماکویی در وزن ۷۵ کیلوگرم برابر بوکسوری از قزاقستان و سید محمد موسوی در وزن ۹۱ کیلوگرم نتیجه را به بوکسوری از ازبکستان واگذار کردند.

لازم به ذکراست پیش از این ، رضا حسن نیا بوکسور وزن 81 کیلوگرم کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی با پیروزی مقابل مشتزن اهل سوریه ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.حسن نیا در مرحله نیمه نهایی با بوکسور قرقیزستانی دیدار خواهد کرد. اما در وزن 52 کیلوگرن پیمان شاهپری در مقابل بوکسور قزاقستان شکست خورد و با یک برد و یک باخت از گردونه رقابت ها کنار رفت.همچنین در 69 کیلوگرم محمد عسگری در یک مبارزه نزدیک نتیجه را به مشتزن کشور میزبان واگذار کرد

حسین موسی خانی در 60 کیلوگرم با نایب قهرمان آسیا تایگا از ژاپن رو به رو شد و در پایان سه راند مبارزه نزدیک با نتیجه سه بر دو شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

امید رشید، رضا مهدی پور و مرتضی سپهوند اعضای کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا